Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yay! Slapp å fremføre AiT-greiene foran hele auditoriumet i dag. Endelig ferdig med AiT!

Likte hvordan folk begynte å krangle med foreleseren da klokka var 5 på fire, han insisterte på å ta en gruppe til og være der til fem over, men folk bare begynte å gå, haha :D

Haha, vi hadde to minutter igjen da foreleseren ville ha opp en siste gruppe, også det til store protester fra salen. Slapp å fremføre i dag, men håper på å fremføre spillprosjektet vårt i morgen foran data og informatikk ^^,

Lenke til kommentar

Har gått nesten 2 uker nå, og synes matten er meget vanskelig på siving-studiene. Virker som forelseren bare skynder seg igjennom pensum, og vi får dermed ikke noen dybdeerfaring. Er det slik at vi i fadderuka skal begynn for fullt kjør med matte allerede, å gjøre mange oppgaver hjemme for å tilegne oss stoffet?

Evt. kan noen gi meg noen tips.

Endret av PsychoDevil98
Lenke til kommentar

Få med deg fadderopplegget. Bare noen få dager igjen. Dropp gjerne alkoholen, men bli med og bli kjent med folk.

Ting går i en helt annen fart enn det man er vant med her oppe, men du kommer nok snart inn i det. Kan og tenke meg at mye av matten i begynnelsen er repetisjon, og at de dermed tillater seg ekstra høyt tempo.

Lenke til kommentar
Yay! Slapp å fremføre AiT-greiene foran hele auditoriumet i dag. Endelig ferdig med AiT!

Likte hvordan folk begynte å krangle med foreleseren da klokka var 5 på fire, han insisterte på å ta en gruppe til og være der til fem over, men folk bare begynte å gå, haha :D

Foreleseren aka. blondine? Mange frå Datateknikk (førsteåret) her? Og i så fall, korleis har prosjektet dykkar utarta seg?! Vi satsar kraftig på å kome blant topp ti :D

Endret av aspic
Lenke til kommentar

Foreleseren aka. blondine? Mange frå Datateknikk (førsteåret) her? Og i så fall, korleis har prosjektet dykkar utarta seg?! Vi satsar kraftig på å kome blant topp ti :D

Vi satser hardt på topp tre, men vi fikk melding i kveld om at de ikke klarte å åpne spillet vårt, så vi får se hvordan det går :p

Jeg syntes matten holder et veldig godt tempo, men nå er det nok fordi jeg har hatt hele kapittel 2 fra akkurat den boka før. Øvingen vi i data/komtek hadde i dag var litt kul, men det var et par der vi bomma ganske hardt på ^^

Lenke til kommentar
Vi satser hardt på topp tre, men vi fikk melding i kveld om at de ikke klarte å åpne spillet vårt, så vi får se hvordan det går :p

Jeg syntes matten holder et veldig godt tempo, men nå er det nok fordi jeg har hatt hele kapittel 2 fra akkurat den boka før. Øvingen vi i data/komtek hadde i dag var litt kul, men det var et par der vi bomma ganske hardt på ^^

Hehe.. Uansett blir det kjekt å sjå andre sine spel i dag :) Og ja, matten er slitsam atm. Det verste er at læraren min frå VGS knapt gjekk gjennom noko som hadde med lim å gjere. Men men, øvingane gjekk greit, i alle fall dei eg kom til =p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...