Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Er det mulig å bytte deksel på den nye? Si at det er mulig, please!

Det var iallefall den beste funksjonen på den gamle kalkisen!

Ikke glem at man kunne tegne ting på den hvite papirsaken under frontdekslet, hvis man hadde et av de semi-gjennomsiktige dekslene på. Personlig, fet styling! :D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørt i dag: "Hva ER det med denne kalkulatoren? Her taster jeg inn et desimaltall, og så dukker det opp en brøk i displayet!" - førsteklassing med ny kalkulator.

Godt mulig at jeg blir nysgjerrig nok etter hvert til at jeg kjøper den nye, jeg òg. Men jeg er ikke veldig misfornøyd med HP-en heller - det er jo liksom piltastene som er forferdelige, da. Ellers OK, i grunnen.

Lenke til kommentar

Natural-inntastingen er ett sted mellom dum vanlig linear inntasting og den på casio sine toppmodeller. Mange kommer vel til å slite med å finne F<->D om de ikke er vant med slikt fra før. De vanlige grafiske casiokalkulatorene fra videregående oppga svar i brøk kun når man selv brukte brøk.

Baklys hadde vært snedig, men ellers har den vel alt som er nødvendig? :p

Lenke til kommentar

Hei! Jeg vurderer sterkt å søke musikkteknologi på Dragvoll neste år. Er det noen steder jeg kan få mer konkret info om hva jeg vil lære enn på NTNUs sider? Og hvor ligger egentlig Dragvoll?

Er det slik at det er mye elektronikk, eller mer spilling musikalsk?

Endret av Gakkakk
Lenke til kommentar
Altså, sin^-1(1) på denne gir (1/2)pi, ikke 1,57... Har ikke sett andre kalkulatorer som gjør dette :) (men jeg har vel stort sett bare sett HP30S og TI-84 :p)

Hehe, nok en fordel for sivinger som ikke kjenner den kjente sirkelen?

Men fra spøk til pistol, det er jo faktisk en nyttig ting å ha på en kalkulator som er godkjent på eksamen. Kan spare folk for en god del tid.

Lenke til kommentar

Går ut i fra at begge er lovlige i noen år fremover...?

Noen som vil kjøpe Fysikk-bok? Physics for scientists and engineers, fifth edition og extended edition. Tipler og Mosca.

Fyr av gårde en PM i tilfellet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg kommer ikke inn på It`s learning, har skrevet meg inn og sånt på Orakel,men glemte hva brukernavnet mitt er. Mulig og forandre på det\få nytt\finne det igjen på epostsiden min(kom ikke melding på min hotmail,men kanskje ntnu sin og hvor finner jeg den?)

Lenke til kommentar
Har enda ikke fått semesterkort - tar dette normalt flere uker? Evt. har dette sammenheng med at jeg enda ikke har registrert semesteradresse?

Gå til Studentservice. Som jeg skrev for noen uker siden er det et kontor som kun er godt for å få nye semesterkort. Tradisjonen tro ble mitt kort borte i posten og kunne hentes der, og f.o.m. september skriver de ut nye om det fortsatt ikke har kommet.

I gamle dager hadde man studpost, små posthyller arrangert etter etternavn der sånt kom om man ikke hadde registrert adresse. Dette forsvant vel ifjor eller noe, ingen som merket det fordi ingen brukte det.

Lenke til kommentar

Jeg har disse til salgs:

- Discrete Mathematics and Its Applications

- Systems Analysis and Design

- Concepts, Techniques, and Models of Computer Programming

- Java Software Solutions

- Operating Systems

- UML Distilled

- Managing and Using Information Systems

- Teknologiledelse m/ noen kompendier

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...