Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Første etasjen, skal jeg si deg. Og jaggu måtte ikke en kamerat av Bob_3 introdusere oss.

Den kameraten er ingen ringere enn meg, for jeg har nettopp rota meg inn på forumet! (Bob_3 blir nok fornøyd nå)

Er det forøvrig noen gamle medievitenskapere her som kan bekrefte/avkrefte at vi bare har et fag de første ukene?

Lenke til kommentar
Btw: Noen som vet om en søndagsåpent bunnpris i nærheten av moholt?

Det er en på Tyholt. Gå rett frem i lyskrysset når du kommer fra Moholt studentby, ved rundkjøringen går du til høyre. Er et skilt der det står bunnpris på så vidt jeg husker.

Takk for den. Da ble frokosten/middagen sikret i dag også.

Lenke til kommentar

Skal gå 2årig master i Datateknikk, og jeg må ha et fag fra et annet teknologisk studieprogram,og et fra et ikke teknologisk. Tenkte jeg sklle ta begge i høst, men aner ikke hva jeg burde ta. Kan ejg ta hva jeg vill. Skal gå innen for inteligente systemer så ville jo gjerne tatt noe som kan ha litt emd det å gøre. Hva pleier folk åvelge?

Lenke til kommentar
Hva er det desidert softeste perspektivemnet som finnes? Skal ha opptil 6 fag dette semesteret, så jeg tror jeg bør ta en snarvei der jeg kan.

Ta en gjeng med psykologifag med multiple choice-eksamen. En kamerat sto i 4 fag uten å gjøre annet enn å møte opp på eksamen.

Lenke til kommentar
Hørt rykter om at medisin for ikke-medisinere skal få skikkelig skriftlig eksamen i år, men usikker på om det er hold i ryktene eller ikke.

haha, det bør ikke være mye hold i de ryktene.. Jeg må stå i det faget når jeg kommer hjem etter 3 måneder i India, og gidder ikke noe annet enn tippekuppongeksamen oppå de 3 andre fagene jeg skal ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...