Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Heh, de drev jo å pisket oss også, "folk tror exphil er lett, men det er faktisk mange som ikke står på eksamen, hele 8% (eller noe)", så spurte jeg om hvor mange av disse 8% som leverte blankt, men det ville de ikke svare på :) (på den tiden fikk man ikke opp karakterstatistikk på studweb).

 

AtW

6989425[/snapback]

Takk AtW, ditt svar varmer virkelig hjertet mitt; Da er det kanskje håp for meg å stå! :)

Begynner å henge litt etter, men føler jeg får til å formulere og argumentere i oppgavene. Problemet er at det bare er noe.. uinteressant - i forhold til geografien som er hva jeg egentlig studerer og interesserer meg for.

 

Kanskje bare jeg som bekymrer meg for mye om å stryke.

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tirsdager og onsdager starter jeg 10.15, rekker akuratt å komme meg oppover så jeg får kjøpt en latterlig dyr kopp kaffe og finne meg en plass i auditoriumet.

6990428[/snapback]

 

Er virkelig 7-8kr latterlig dyrt? Hørtes ganske rolig ut de dagene der ja.

6990814[/snapback]

Er enig med Armageddon; 7-8 kr er en fin pris. Er en lokal cafè likeved her jeg bor på Ila hvor en liten kopp med vanlig, svart kaffe koster 25 kroner!

Den eneste fordelen er at det er gratis påfyll da, for de som ikke nøyer seg med èn kopp...

Lenke til kommentar

Jeg syns det er dyrt ja. Drikker gjerne 2 kopper i løpet av en forelsning (2 timer), og for meg er dette 3-4 dager i uka. 2x8x4=64. I løpet av en måned er vi oppe i 256 osv. Kanskje ikke så dyrt for noen, men for meg er dette ganske mye ekstra i måneden. Skal ordne meg med termos nå :D

Lenke til kommentar

det som er latterlig dyrt, er de knøttsmå kakestykkene de har i kantina i realfagbygget. 4 kroner for noe som er så lite at man nesten ikke kjenner smaken ei gang ;)

 

jeg står opp 6.55 hver dag. utenom noen torsdager, hvis jeg ikke trenger å gå på it-øving.

Lenke til kommentar
Det var vel bare å laste opp .doc/.rtf-fila på den siden om "lever besvarelse"?

Var jo et gigantisk felt for tekst, så jeg skrev bare der at oppgavebesvarelsen var vedlagt som ei .doc fil. Men dærsken om jeg har gjort noe feil nå  :p

6997581[/snapback]

Skrev ingenting mer, bare la ved .doc-fila.. Ble selv litt usikker, men tror det er riktig å bare laste opp fila.

Lenke til kommentar
Skrev ingenting mer, bare la ved .doc-fila.. Ble selv litt usikker, men tror det er riktig å bare laste opp fila.

6997628[/snapback]

Skulle det vise seg at de ex.phil-folka blir vrang eller noe slik, starter vi foreningen Ungdom mot Ex.phil (UmEP), og skriver brev til Bondevik. Da er saken i boks tenker jeg.

 

Men ser ut som man kan redigere og fikse etter man har levert helt fram til tidsfristen går ut.

Lenke til kommentar
Skrev ingenting mer, bare la ved .doc-fila.. Ble selv litt usikker, men tror det er riktig å bare laste opp fila.

6997628[/snapback]

Skulle det vise seg at de ex.phil-folka blir vrang eller noe slik, starter vi foreningen Ungdom mot Ex.phil (UmEP), og skriver brev til Bondevik. Da er saken i boks tenker jeg.

 

Jeg er med, men hvorfor i alle dager skal vi skrive til Bondevik? :!:

 

Men ser ut som man kan redigere og fikse etter man har levert helt fram til tidsfristen går ut.

6997671[/snapback]

 

Jepp, kunne det jeg også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...