Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DrKarlsen: Nei, si det. Jeg vet ihvertfall at å samarbeide med folk er som å firdoble arbeidsmengden.

6987569[/snapback]

 

Ikke arbeidsmengden, men stressfaktoren :p

6988161[/snapback]

Hadde det bare vært så enkelt, men nå må jeg skrive egne deler OG rekke andres. Jeg har lest noen av de tåpeligste besvarelsene på oppgavene, blant annet en som forklarte at "rett og galt er basert på samfunnet, se bare på pakistanere som er voldeligere enn oss. Dette kan være fordi de ikke tenker på det de gjør, da."

Lenke til kommentar
Hva skjedde med gode gamle dager når oppgaven gikk unna på 30min?

6987262[/snapback]

 

Ja, jeg lurer litt på det samme, dagens ungdom har vel litt høyere arbeidsmoral eller noe, Jeg tok bare stikkord fra forelesningsnotatene som ble lagt ut på nett, og skrev det ut som setninger, og vips godkjent exphil-oppgave.

 

AtW

Lenke til kommentar
Ja, jeg lurer litt på det samme, dagens ungdom har vel litt høyere arbeidsmoral eller noe, Jeg tok bare stikkord fra forelesningsnotatene som ble lagt ut på nett, og skrev det ut som setninger, og vips godkjent exphil-oppgave.

 

AtW

6988663[/snapback]

Det går rykter om at de skal ha skjerpet ex.phil i det siste, for kvaliteten var visstnok svært laber på ex.phil. Men dette kan jo også bare være propaganda for å få oss til å jobbe, mens de egentlig er bare like snille. Håper hvertfall det - har lite lyst å skrive en oppgave jeg synes er dødsbra, men ikke får godkjent.

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Ja, jeg lurer litt på det samme, dagens ungdom har vel litt høyere arbeidsmoral eller noe, Jeg tok bare stikkord fra forelesningsnotatene som ble lagt ut på nett, og skrev det ut som setninger, og vips godkjent exphil-oppgave.

 

AtW

6988663[/snapback]

Det går rykter om at de skal ha skjerpet ex.phil i det siste, for kvaliteten var visstnok svært laber på ex.phil. Men dette kan jo også bare være propaganda for å få oss til å jobbe, mens de egentlig er bare like snille. Håper hvertfall det - har lite lyst å skrive en oppgave jeg synes er dødsbra, men ikke får godkjent.

6989144[/snapback]

 

Heh, de drev jo å pisket oss også, "folk tror exphil er lett, men det er faktisk mange som ikke står på eksamen, hele 8% (eller noe)", så spurte jeg om hvor mange av disse 8% som leverte blankt, men det ville de ikke svare på :) (på den tiden fikk man ikke opp karakterstatistikk på studweb).

 

AtW

Lenke til kommentar

Ex.phil er jo bare genialt. Brukte halvannen time på hver øving (skrev sammen med en annen fyr), og det var det. Begynte på et kompendium kl 22 dagen før eksamen, skummet gjennom det og la meg.

 

Eksamensdagen: Så på oppgaven, skrev noen stikkord, sov en time, skrev oppgaven på en god time, gikk hjem.

 

:love:

 

Har medisin for ikke medisinere dette semesteret. Er kos med billige studiepoeng :love:

Lenke til kommentar
Synes det er teit at disse enkle fagene gir like mange studiepoeng som tyngre fag. Idiotisk.

6989766[/snapback]

 

Det var enda verre før, trøst deg med det :) Flere siving-fag var felles med frie fag, dvs samme forelesninger, samme øvinger, samme eksamen, samme pensum, 2.5 vekttall på siving, 5 vekttall på frie fag...

 

AtW

Lenke til kommentar
Uka starter alltid så bra. Opp kl 06:55 og så avreise til Gløshaugen 07:55. Der tilbringer jeg tiden på forelesning og i lesesal til ca 15:30 (noe som er uvant for den dragvoll-studenten som jeg er). Så kommer tirsdagen, jeg skal på Dragvoll. Jeg skulker, selvfølgelig.

6989453[/snapback]

 

:wow:

 

Mandager = forelesningsfri = sove lenge hjemme

tirsdager og onsdager starter jeg 10.15, rekker akuratt å komme meg oppover så jeg får kjøpt en latterlig dyr kopp kaffe og finne meg en plass i auditoriumet.

Torsdager er mindre stress, da starter jeg 12.15

Fredager = fri = prøve å komme seg til dragvoll i 10tiden og lese litt.

 

Høres stress ut å gå på gløs :dremel:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...