Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, okei.. Noen andre enn meg som sitter med ex.phil semesteroppgaven nå da? Jævla pissfag..

6964899[/snapback]

 

Trøst deg med at om du går på gløs, så blir det antakelig det letteste faget ditt ;) Og ex-phil er uansett ikke så mye stress.

 

AtW

6965015[/snapback]

 

Mattematikken jeg nå (matte for økonomer) er vel det letteste jeg har, sånn ren repitisjon av 1-2mx pensum fra vgs. Går forresten på Dragvoll, samf. øk.

Lenke til kommentar
Hehe, okei.. Noen andre enn meg som sitter med ex.phil semesteroppgaven nå da? Jævla pissfag..

6964899[/snapback]

Joda.. Oppgave 1 skal inn nå til onsdag, så jeg tenkte å "kose" meg med oppgaveskriving i helga.

Jeg har kommet til Newton og de gærningene der i boka mi, så da blir det heldigvis relativt morsommere :)

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Hehe, okei.. Noen andre enn meg som sitter med ex.phil semesteroppgaven nå da? Jævla pissfag..

6964899[/snapback]

Joda.. Oppgave 1 skal inn nå til onsdag, så jeg tenkte å "kose" meg med oppgaveskriving i helga.

Jeg har kommet til Newton og de gærningene der i boka mi, så da blir det heldigvis relativt morsommere :)

6965589[/snapback]

 

Gjør du oppgaven alene? Jeg var så smart at jeg lot meg overtale til å gjøre 1c), men nå er jeg latterlig usikker på hva jeg egentlig skal skrive..

Lenke til kommentar

Jepp, gjør hele sulamitten alene.

Disse oppgavene er egentlig ment som trening til eksamen, og da blir jo treningen ganske ampuntert når man bare skriver èn mindre del av en oppgave.

Kanskje litt mye arbeid nå, men vil tro jeg er bedre skikket til eksamen (og forhåpentligvis stå) når jeg gjør øvingene alene. :)

Lenke til kommentar

Må også gjøre ex.phil i helga tror jeg. Gruppen min var vel ikke så alt for sammensveiset, så ble vel til at vi jobber stort sett hver for oss. Men skal visst ikke så mye til for å få godkjent har jeg hørt da. Så får satse på at det får greit. Selv om jeg ikke er så flink til å skrive sånt svada.

Lenke til kommentar

Leverte inn oppgaven før i dag. Ble passelig fornøyd, jobba med noen kompiser hjemmefra som også har ex.phil i år. Endte opp på ~5 og en halv side. Regner med at den blir godkjent, selv om han som skulle skrive oppgave 1b hadde skrevet relativt kort og lite utfyllende, etter min mening :p

Lenke til kommentar
Leverte inn oppgaven før i dag. Ble passelig fornøyd, jobba med noen kompiser hjemmefra som også har ex.phil i år. Endte opp på ~5 og en halv side. Regner med at den blir godkjent, selv om han som skulle skrive oppgave 1b hadde skrevet relativt kort og lite utfyllende, etter min mening :p

6985550[/snapback]

 

Har ikke noe å si, skjønner godt at han ikke gadd å stresse med det, "alle" får godkjent på de oppgavene uansett.

 

AtW

Lenke til kommentar
Leverte inn oppgaven før i dag. Ble passelig fornøyd, jobba med noen kompiser hjemmefra som også har ex.phil i år. Endte opp på ~5 og en halv side. Regner med at den blir godkjent, selv om han som skulle skrive oppgave 1b hadde skrevet relativt kort og lite utfyllende, etter min mening :p

6985550[/snapback]

 

Har ikke noe å si, skjønner godt at han ikke gadd å stresse med det, "alle" får godkjent på de oppgavene uansett.

 

AtW

6985578[/snapback]

 

Godt å høre :)

Lenke til kommentar
Hørte om noen i psykklassen som ikke fikk godkjent på oppgaven sin. 5 jenter som jobbet sammen på den. Jeg har ikke hørt begrunnelsen enda, men jeg tror de fleste oppegående (gutter) klarer å skrive en ålreit oppgave.

6986112[/snapback]

 

Vet ikke om du har vært på samme ex.phil seminar som meg (15.15-17.00 mandager i oddetallsuke), men fy faen så sær hun 2 meter høye dama er som er sånn "lærer". Hun sa iallefall at de kom til å være veldig pirkete, men litt liberal med tanke på at det var første oppgaven osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...