Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Lurer på om det er mulig å sende falske antipiracy-mail til ITEA. Enkel måte å få brukere utestengt fra nettet :hmm::)

 

Det virker jo ikke som de krever noe som helst bevis på at du faktisk har lastet ned eller delt noe som helst.

6956133[/snapback]

 

Som sagt, så står det jo ganske klart at man har alll mulighet til å kontakte abuse om man mener det er feil, så jeg tror ikke det vil være noen stor suksess.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bor på studentby og har dermed linje gjennom NTNU og i dag mottok jeg denne mailen:

 

(...)

 

Tror dere de kommer til å virkeliggjøre trusslene om 3 mnd uten nett? Noen andre på studentby som har fått samme mail. Hvis de kutter nettet får jeg bare kjøpe adsl fra en annen leverandør så det er jo egentlig ikke noe stort problem.

6954571[/snapback]

Nå vet jeg ikke om dette har noe hensikt, men i tillegg til kryptere trafikken i BitTorrent-klienten din, kan du installere PeerGuardian 2.

Lenke til kommentar
Jeg bor på studentby og har dermed linje gjennom NTNU og i dag mottok jeg denne mailen:

 

(...)

 

Tror dere de kommer til å virkeliggjøre trusslene om 3 mnd uten nett? Noen andre på studentby som har fått samme mail. Hvis de kutter nettet får jeg bare kjøpe adsl fra en annen leverandør så det er jo egentlig ikke noe stort problem.

6954571[/snapback]

Nå vet jeg ikke om dette har noe hensikt, men i tillegg til kryptere trafikken i BitTorrent-klienten din, kan du installere PeerGuardian 2.

6958066[/snapback]

 

Personlig har jeg ekstremt liten tro på blacklisting i sånne sammenhenger, da det er veldig lett å komme seg unna, ellers er det vel verd å nevne at PG i en periode svartelistet hele NTNU-nettet(?), det sier jo litt om treffsikkerheten (vet ikke hvordan det affiserer de som bruker programmet fra NTNU-nettet)

 

AtW

Lenke til kommentar
Tok meg 2 timer å gjøre denne ukas + neste ukes JSP-øving (øving 3 og 5) mens jeg snakket med folk på msn, og dagens auditorieøving i matte gikk også greit på en del under beregnet tid.

 

Ukas øving i Matte 1 (husker ikke nummeret, men den som data & komtek har hvertfall) har jeg hørt mye stygt om.

6959852[/snapback]

 

Som jeg har sagt tidligere: Datastudenter er nerder :p .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...