Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

En god del studassjobber er mye penger for lite arbeid - i f.eks IT grunnkurs sitter man på datasal 6 timer / uke og er tilgjengelig - man kan jobbe med sine egne ting eller gjøre hva man vil så lenge det er ikke er noen som skal ha hjelp eller godkjenne en øving. Tror det er ganske godt med rom til å gjøre egne ting i løpet av de 6 timene.

Spesielt hvis man er smart og velger de 6 timene slik at det er 2 timer hvor nesten alle elevene kommer og skal ha godkjent øvingen sin (fredags formiddag).

I tillegg får man visst lønnet en del flere timer enn det tar å rette øvinger i diverse andre fag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Smart. I august har boligmarkedet roet seg såpass at det blir lett å finne en knallhybel til spottpris.

På Ranheim.

Kommer hjem i midten av desember, og da er det like lett å finne hybel som det er om sommeren. Smarten.

På ett eller annet vis klarte jeg å lese det til at du kom tilbake fra reise i august og skulle finne hybel da. I desember er det nok ganske greit å finne hybel, ja.

Lenke til kommentar
Innleveringene på gløs tar ganske mye tid så det vil gå hardt ut over det sosiale livet om man jobber mye på siden. Da blir det bare studere-jobb-sove-studere-jobb-sove- osv.

Det siste der er VELDIG sant, jeg mener det er lurt å prøve å evt. finne en jobb med få timer i uka i starten, og heller se hvor mye tid du har til overs. Det er kjipt å ha det sånn at når man kommer hjem fra jobb i 9-10-tiden, MÅ man sette seg til med lekser i stedet. Har vært borti det i perioder, og du blir helt gal av å ha det sånn. Man burde nesten kunne sette av én time til TV-titting eller data e.l. i døgnet.

burde gå greit for de fleste å ta en jobb der en jobber en fredag eller lørdag i uka, da har du plutselig dobbelt så mye penger å rutte med, sett at du betaler ca. 3000 i mnd i leie/strøm.

Lenke til kommentar

Det er faenmeg ikke mye jobb... sett det selv. Iallefall på data/komtek. Folk er kanskje litt mer håpløse på de andre linjene.. Selv om man skulle få en uinteressert jente eller to på gruppen er sjansen liten for at de tør plage deg med spørsmålene sine hele tiden..

Lenke til kommentar
O hellige ku! Jeg klarte å stryke på HIST1150, egentlig en ganske stor prestasjon. :dontgetit: Så er spørsmålet: Hvor melder man seg opp til konte? Nettsidene til NTNU kan dra til Blokksberg.

Tror konting er forbeholdt Gløsere, ja. Der er det i hvertfall sånn at du automatisk meldes opp til kont hvis du stryker. Tidspunkter og oppmelding kommer opp på studweb mot slutten av sommeren - så vidt jeg husker.

Ja, jeg har dessverre vært ute for dette... :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...