Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. Men no har eg kapra tråden litt føler eg, back to NTNU snakk :)

Eg har Datateknikk på første og Elektronikk (siv.ing) på tredje eller noko slikt. Eg anar ikkje om eg kjem inn på Datateknikk, men trur eg skal klare å kome meg inn på Elektronikk. Eg har 53,24 poeng. Bør eg omprioritere på samordna opptak? Har denne "prioriteringa" i det heile tatt ei praktisk betydning?

Lenke til kommentar

Guud.. Blir vanskelig dette då. Anten velje Datateknikk, som eg ikkje anar om eg kjem inn på. Eller velje Elektronikk, som eg eigentleg ikkje vil gå.

I fjor var snittgrensa på datateknikk 49,8 poeng eller noko. Eg klarar berre ikkje å sjå for meg at denne grensa aukar med 4 poeng i løpet av eitt år.

Lenke til kommentar
Guud.. Blir vanskelig dette då. Anten velje Datateknikk, som eg ikkje anar om eg kjem inn på. Eller velje Elektronikk, som eg eigentleg ikkje vil gå.

I fjor var snittgrensa på datateknikk 49,8 poeng eller noko. Eg klarar berre ikkje å sjå for meg at denne grensa aukar med 4 poeng i løpet av eitt år.

Det er jo ikke vanskeligere enn å ha datateknikk som førstevalg og elektronikk som andrevalg. Dersom du ikke har nok poeng til å komme inn på førsteprioriteringa, går jo saksbehandleren nedover lista til vedkommende finner noe du kommer inn på.

Lenke til kommentar

Hvis du setter Datateknikk først og Elektronikk på andre, så kommer du inn på Datateknikk hvis du har nok poeng. Hvis du ikke har nok poeng til Datateknikk, så kan det være at du kommer inn på Elektronikk hvis du har nok poeng. Hvor er problemet der? Jeg kan ikke se noen kompromisser. Kun vinn-vinn.

Edit: Litt sein der ja.

Endret av endrebjo
Lenke til kommentar

Men alle dei som har søkt på Elektronikk på første då? Vil ikkje dei automatisk kome inn? Eller vil eg kunne presse dei vekk, sidan eg då (forhåpentlegvis) har betre snitt?

Seriøst, eg innser no kor ufattleg dårlege rådgjevarar vi har hatt på vår skule.

Endret av aspic
Lenke til kommentar

Ahh.. Daså :) Då får eg omprioritere litt :) Eg har fått meir hjelp her enn eg nokon gong ville ha fått frå mine rådgjevarar på skulen. I tillegg kan eg seie at Diskusjon.no eine og aleine gjorde at eg klarte å få seksar på norskeksamen. Lenge leve internett.

Takk for hjelpa folkens, eg set uvurderleg pris på ho :)

Lenke til kommentar
Norskeksamen faktisk. ;)

Det er sterkt! De aller fleste jeg kjenner har fått 3 og 4.

Jepp, i hovudmål (nynorsk for meg altså). Trur aldri eg har blitt meir sjokkert i heile mitt liv, på ein god måte sjølvsagt :). Men utan "skrivetreninga" på Diskusjon.no, ville eg aldri ha klart den 6aren. Noko som òg er litt kjekt er at den "flinke" jenta i klassen, "berre" fekk 5 på sin. Og ho har tilnærma likt 6 i alle fag. Hihi..

Lenke til kommentar
Ahh.. Daså :) Då får eg omprioritere litt :) Eg har fått meir hjelp her enn eg nokon gong ville ha fått frå mine rådgjevarar på skulen. I tillegg kan eg seie at Diskusjon.no eine og aleine gjorde at eg klarte å få seksar på norskeksamen. Lenge leve internett.

Denne tråden knuser alt av både VGS-rådgivere og informasjonskanaler fra NTNU selv, noe du også kommer til å merke etter at du har startet på studiene der :) Og gratulerer med sekseren forresten!

Lenke til kommentar

Gahh.. De som har sendt vitnemålet inn til NTNU, signerte dykk bakpå kopien av vitnemålet? Det står liksom ei linje for underskrift, og ei for fødselsnummer. Er dette ekstremt viktig? Eg merka jo ikkje denne linja før ETTER at vitnemålet var sendt. Dei har jo fått underskrifta mi på den vetle ettersendingsslippen, og fødselsnummeret står jo framme på vitnemålet.

Eg vurderer å sende enno ein kopi, berre for å vere på den sikre sida =/

Endret av aspic
Lenke til kommentar

Mitt vitnemål fra Canada har ikke kommet enda, og vil sannsynligvis være her etter fristen 1. Juli. Hurra, da blir det kanskje ikke NTNU på meg i år pga ineffektivitet der borte... Snakket med samordna opptak, og de sa at det er som regel greit hvis det er noen dager over fristen, men utover det så kan de ikke love noe...

Lenke til kommentar
Mitt vitnemål fra Canada har ikke kommet enda, og vil sannsynligvis være her etter fristen 1. Juli. Hurra, da blir det kanskje ikke NTNU på meg i år pga ineffektivitet der borte... Snakket med samordna opptak, og de sa at det er som regel greit hvis det er noen dager over fristen, men utover det så kan de ikke love noe...

Bare for å ha sagt det; jeg hadde masse kluss med vitnemål etc da jeg skulle inn på NTNU i fjor, og da var det bare viktig for opptakskontoret på NTNU at jeg sendte vitnemål innen et par dager før 20. Juli.

Fortvil ikke, ting har en tendens til å ordne seg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...