Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

www.ordnett.no

Det er forelesninger, det er seminar, man har obligatoriske oppgaver, man får karakterer. Samtlige refererer til universitetet som skolen.

Hvor ligger problemet?

Det er vel "formidle kunnskap; opplyse; lære" det burde ringe en bjelle eller to når du sier at de ikke underviser.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Leker Rampage at han er sim?

Blir som å leke gud vel. Morro, men det funker dårlig i praksis.

planmessig -; som skjer etter en plan; metodisk: arbeide, trene planmessig / en planmessig utnyttelse av skogen

Harkonnen er kanskje bekjent med pensum:

pensum -et, pensa det lærestoff som skal gjennomgås i en viss periode el. som man skal beherske ved eksamen: han rakk ikke å lese pensum // obligatorisk lesning

edit: hårreisende setning.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Jeg kommenterer bare de jævlie tatt-ut-av-ingenting dragvollkommentarene. Slutt med dem, så blir verden et bedre sted. Jeg skal slutte å kommentere dem for din skyld.

Det er jo linjeforeningene på gløshaugen som har arrangert festinga på Moholt, skulle jo bare mangle at det var de som ryddet der etterpå også. Dragvollforeningene eksisterer ikke på Moholt, det er en Moholt-kjeller, men den er ikke knyttet til noen linjeforening. Det er altså ingen logikk i at linjeforeningene på Dragvoll, som ikke arrangerer noen russefest, i det hele tatt skal rydde opp for de som har hatt en russefest.

Visste vel egentlig at du kom til å reagere på den, men det er helt logisk; av de som hadde russefesten, tror jeg ikke jeg overdriver hvis jeg sier at halvparten var ikke-gløsere, og av de som var på festningen, var det kanskje enda fler. Det blir helt feil å vinkle det slik at kjellerne på Moholt holdt russefesten og dermed skal være ansvarlig for vorspielet, samfundet hadde også åpent for "russ" lørdag kveld...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834

Dette blir for drøyt. Det er da virkelig ikke studentene sin feil at vi ikke får feste på Marinen!

Les lenger og sintere innlegg om det hele i bloggen

Lenke til kommentar
Dette blir for drøyt. Det er da virkelig ikke studentene sin feil at vi ikke får feste på Marinen!

Les lenger og sintere innlegg om det hele i bloggen

Hahaha, nå som russen en stakket stund hadde mulighet til å bade i et lett heldigere lys når selv studenter er verre enn de, så slår folk til med de latterlige hevn-trusslene sine. Jeg ler. Lykke til med den hevnen sier nå jeg.

AtW

Lenke til kommentar
Hahaha :D Men trodde da Hangaren har bedre rykte på seg enn f.eks realfag...

Realfag hadde jo "spis i 4 minutter, drit i 4 timer"-rykte på seg for en liten stund siden. Kan neppe bli verre!

Endret av CAT0
Lenke til kommentar
Hangaren lager da god mat, hvis du liker hangaren-spesial-krydder som de tydeligvis bruker på alt. I og med at alt smaker likt.

Er litt skummelt at både fiskesuppen og tacoen smaker likt, menmen, blir da ca. mett på det (i motsetning til Lyche, hvor man må ha to porsjoner :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...