Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Nå har ikke jeg vært her så lenge, så har vel kanksje godt glipp av noe. Men hvorfor er det så "populært" å erte fysmat-folk?

6915152[/snapback]

Må være fordi det er den delen av Gløshaugen som har sosiale antenner nok til å tørre å snakke med det motsatte kjønn ...

6915570[/snapback]

Say what?

 

FysMatterne er vel heller de som bygger sine egne "sosiale antenner" av litt ståltråd og håper å få inn noen signaler et steds fra som de kan analysere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
δ > en fysmatters jobbtilbud

 

Skjønner ikke helt hvorfor de blir mobbet, men men. For en gangs skyld er det ikke min linje som blir mobbet. Det var mildt sagt hardere i fjor. :p

6916663[/snapback]

 

Hehe, bare vendt til det blir dårligere tider :) Fysmatere sine jobbmuligheter er nok mindre konjungturavhengig enn endel andre linjer, er ikke så mange år siden det var litt panikktilstander på endel linjer

 

AtW

Lenke til kommentar
δ > en fysmatters jobbtilbud

 

Skjønner ikke helt hvorfor de blir mobbet, men men. For en gangs skyld er det ikke min linje som blir mobbet. Det var mildt sagt hardere i fjor. :p

6916663[/snapback]

 

Hehe, bare vendt til det blir dårligere tider :) Fysmatere sine jobbmuligheter er nok mindre konjungturavhengig enn endel andre linjer, er ikke så mange år siden det var litt panikktilstander på endel linjer

 

AtW

6917121[/snapback]

Ja, nyttige idioter har man bruk for til enhver tid.

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg vært her så lenge, så har vel kanksje godt glipp av noe. Men hvorfor er det så "populært" å erte fysmat-folk?

6915152[/snapback]

Må være fordi det er den delen av Gløshaugen som har sosiale antenner nok til å tørre å snakke med det motsatte kjønn ...

6915570[/snapback]

 

Hehe, kanskje det. Du skulle sett endel av de som går 1. data. Her snakker vi folk som knapt klarer å si navnet sitt hvis det er en jente i nærheten.

Lenke til kommentar

Men litt halvseriøst, er det noen som vet hvor dette jobbryktet om fysmatere kommer fra? Har faktisk ikke hørt det før i denne tråden, og det virker ikke til å harmonere så bra med virkligheten heller (man kan jo feks se hvem som blir invitert på bedpresser). Er det bare en data-ting? (jeg er tydligvis ikke helt inne i førstis-miljøet :))

 

EDIT: jej, post 11111 (sier vel kanskje sitt om hvor sosiale fysmatere er.....)

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
Hehe, kanskje det. Du skulle sett endel av de som går 1. data. Her snakker vi folk som knapt klarer å si navnet sitt hvis det er en jente i nærheten.

6917199[/snapback]

De har ikke jeg sett, og jeg går i den klassen. Eller jo, det er kanskje noen få av dem.

6917228[/snapback]

 

Jeg går 1.komtek, og har som kjent samme fag som dere. Prosentandelen vil jeg si er ganske høy på data.

Lenke til kommentar
Men litt halvseriøst, er det noen som vet hvor dette jobbryktet om fysmatere kommer fra? Har faktisk ikke hørt det før i denne tråden, og det virker ikke til å harmonere så bra med virkligheten heller (man kan jo feks se hvem som blir invitert på bedpresser). Er det bare en data-ting? (jeg er tydligvis ikke helt inne i førstis-miljøet :))

 

EDIT: jej, post 11111 (sier vel kanskje sitt om hvor sosiale fysmatere er.....)

 

AtW

6917245[/snapback]

Meh, det er jo litt gøy uansett hvor det kommer fra. Dessuten er det ikke så lett for VGS-elever og slike å se for seg hva man skal gjøre som ferdig utdannet Master i FysMat, så det henger vel igjen derfra. Jeg har snakket med en del som ikke har turt å satse fysmat fordi de ikke aner hva de ender opp som da.

 

Tips: Profilér dere bedre.

 

 

Jeg går 1.komtek, og har som kjent samme fag som dere. Prosentandelen vil jeg si er ganske høy på data.

6917253[/snapback]

Du kan peke på noen for meg en dag.
Lenke til kommentar
Meh, det er jo litt gøy uansett hvor det kommer fra. Dessuten er det ikke så lett for VGS-elever og slike å se for seg hva man skal gjøre som ferdig utdannet Master i FysMat, så det henger vel igjen derfra. Jeg har snakket med en del som ikke har turt å satse fysmat fordi de ikke aner hva de ender opp som da.

 

Tips: Profilér dere bedre.

 

Ja, det er nok sant, kan nok ha litt å gjøre med at fysmatere jo gjør veldig mye forskjellig, er jo en litt "potet-aktig" linje. Så det er kanskje ikke så lett å kommunisere hva man gjør.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...