Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som en slagmark, kanskje litt passende utenfor en festning. Men jeg er forskrekket over med-studenter. Jeg var ikke der, var for opptatt med fotballkamper. Uansett så virker det som at russedressene skal legitimere en oppførsel av en annen verden, der fylla starter før 12 på dagen. Passerte Moholt studentby med bussen rundt ni i går kveld og det var relativt mange som var der i russedress, hvem har ansvaret for at det blir ryddet der og rundt Festningen? Etter å ha lest leserinnlegg på Adressa var samling på Festningen en klar del av arrangementet. Om folk på gata spør om jeg er student vet jeg faktisk ikke hva jeg skal svare... :ermm:

Lenke til kommentar
Trondheim som by har også mye å takke studentene og universitetet for. I følge sjefene for Sparebank1 midt-norge hadde ikke Trondheim vært "en dritt" uten gløshaugen. For ikke å snakke om kulturtilbudet som kommer med studentene.

Studenter bidrar med mye bra, men det betyr ikke at de er fritatt for allminnelig folkeskikk, og kan søple ned hele festningen.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...