Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørte noen rykter om noe modulær aritmetikk, kinesiske restteorem osv. Det er ganske gøy :)

6912284[/snapback]

 

Ahh, det kinesiske restteorem. Husker Sverre ble ekstremt engasjert da vi hadde noen spørsmål om det.

 

Får det rimelig sikkert på eksamen.

 

Hvorfor har data så ekstremt stygt "studieretningsemne" (eller hva det nå heter)? På Bygg har vi Fysisk miljøplanlegging, på IKT har de visst noe der de styrer med GPS og herjer på, på geo&pet har de geologi osv. På Data? Nei der har man Diskret Matematikk.

6912875[/snapback]

 

Alle linjene skal vel ha et studieretningsemne i løpet av de 4 første semestrene, data/komtek har dette studieretningsemne i det 4.semesteret.

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg vært her så lenge, så har vel kanksje godt glipp av noe. Men hvorfor er det så "populært" å erte fysmat-folk?

6915152[/snapback]

 

Ja, jeg må innrømme at jeg lurer litt på det selv, kan ikke huske det var særlig vanlig når jeg begynte på fysmat, og det er tross alt ikke så lenge siden, je skyder på dagens ungdom :)

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
Dette synet vil møte samtlige fysmater som er innom rommet imorgen.

6913779[/snapback]

"The truth is out there." :tease:

 

Men en fysmater som vasker gulv på Dragvoll burde føle seg priviligert. Det er jo trossalt gulvet på selveste Dragvoll vi snakker om her da.

 

Edit: Trosslat -> trossalt.

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...