Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Står på nettsiden til SiT at hyblene er 19kvm, 7kvm på hems og resten "på gulvet". Stemmer ikke det?

 

 

 

 

Diskmat var greit i starten, men så ble det faenskap :D

6911479[/snapback]

 

Hmm, stemmer vel sikkert, men jeg synes ikke det føles så stort som 12 kvm nede, mulig det som er under hemsen får rommet til å virke mindre enn det er? Men det er greit med plass, synes steinan err den beste studbyen for enslige, om man ser bort ifra beliggenheten. (og det er litt irriterende at de fleste hyblene har vegg til vegg)

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hørte noen rykter om noe modulær aritmetikk, kinesiske restteorem osv. Det er ganske gøy :)

6912284[/snapback]

 

Ahh, det kinesiske restteorem. Husker Sverre ble ekstremt engasjert da vi hadde noen spørsmål om det.

 

Får det rimelig sikkert på eksamen.

 

Hvorfor har data så ekstremt stygt "studieretningsemne" (eller hva det nå heter)? På Bygg har vi Fysisk miljøplanlegging, på IKT har de visst noe der de styrer med GPS og herjer på, på geo&pet har de geologi osv. På Data? Nei der har man Diskret Matematikk.

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar
Hørte noen rykter om noe modulær aritmetikk, kinesiske restteorem osv. Det er ganske gøy :)

6912284[/snapback]

 

Ahh, det kinesiske restteorem. Husker Sverre ble ekstremt engasjert da vi hadde noen spørsmål om det.

 

Får det rimelig sikkert på eksamen.

6912875[/snapback]

 

:dontgetit: Tydeligvis hot shit dette teoremet her? Får lese om det på senga, sov gjennom forelesninga i dag :/

Lenke til kommentar

Da jeg satt og leste i en lesesal i Realfagbygget i kveld, kom en intercommelding ca kl 19:00. Jeg hørte ikke helt hva som ble sagt, men ordet "stenge" var prominent. Stenger bygget da? Ingen av de andre i lesesalen gjorde noe, men jeg stakk (kanskje fordi jeg ville bruke enhver lille unnskyldning for å dra hjem).

Lenke til kommentar
Da jeg satt og leste i en lesesal i Realfagbygget i kveld, kom en intercommelding ca kl 19:00. Jeg hørte ikke helt hva som ble sagt, men ordet "stenge" var prominent. Stenger bygget da? Ingen av de andre i lesesalen gjorde noe, men jeg stakk (kanskje fordi jeg ville bruke enhver lille unnskyldning for å dra hjem).

6913100[/snapback]

 

Satt du på biblioteket? Det stenger 19:00.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...