Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror faktisk ikke han gjorde så mange tabber, selv om han til stadighet trengte en hjelpsom hånd! (min)

6888142[/snapback]

Tøv, det var jentene som spurte. Jeg bare satt og overså det hele på min høye matematikkhest. :cool:

 

Fra spøk til alvor; jo, jeg trengte litt hjelp med oppgave [5,4] #9. Bokstaven t var et nytt bekjentskap for mitt vedkommende. :p

 

PS: Takk.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Haha, klinfæst burde legges til i ordbokdefinisjonen av "harry". :D

6906498[/snapback]

Who cares, det er jo moro..

Du kan godt legge til dansing, dunk-dunk-musikk, og mye annet i ordbokdefinisjonen av harry, men det er bi-effekten man blir nødt til å godta om man skal finne salg (ta 3 betal for 2, 30% avslag, etc.) på damer.

Lenke til kommentar
Da er det bare 2 dager igjen til årets badekarrace, bedre kjent som BadCom. Er det noen her som er påmeldt til denne flotte konkurransen? :D

6906368[/snapback]

 

Badcom er vel kommiteen som arrangere racet? Eller er det jeg som har misforstått noe her?

 

AtW

6906515[/snapback]

 

Du har ikke misforstått nei. Noen som fikk med seg at Indøk-Maskin inviterte til grilling i dag? De brukte badekaret til Medisin som grill...

Lenke til kommentar
Du har ikke misforstått nei. Noen som fikk med seg at Indøk-Maskin inviterte til grilling i dag? De brukte badekaret til Medisin som grill...

6908866[/snapback]

Konge.

 

Ble ferdig på halve tida med øving i dag, så jeg og han jeg regnet sammen med leverte først og gikk vår vei, etter å ha fått bekreftet alle svarene av stud-assene :)

Digg å være best i klassen en gang igjen her også :p

Lenke til kommentar
Har sett at det står et skittent badekar på kontoret til fysmat. Jeg har nøkkel til det rommet, så jeg lurer på om jeg skal sabotere hele driten. Tenk så greit om noen fysmatere hadde forsvunnet i Nidelva?

6908823[/snapback]

 

Hehe, we will hunt you down and kill you :) Nå kan du jo trøste deg med at du blir hovedmistenkt om noe skjer med badekaret...

 

AtW

Lenke til kommentar
Du har ikke misforstått nei. Noen som fikk med seg at Indøk-Maskin inviterte til grilling i dag? De brukte badekaret til Medisin som grill...

6908866[/snapback]

Konge.

 

Ble ferdig på halve tida med øving i dag, så jeg og han jeg regnet sammen med leverte først og gikk vår vei, etter å ha fått bekreftet alle svarene av stud-assene :)

Digg å være best i klassen en gang igjen her også :p

6909521[/snapback]

 

Synes også øvinga var veldig grei i dag, fikk lettere sjokk etter de første auditorieøvingene, men nå har jeg kommet inn i det. Neste ukes diskré-øving derimot, den kommer jeg nok til å slite greit med.

 

Haha, stemmer det. De kom inn i forelesningen vår med tidenes største glis og kunngjorde den store grillfesten.

 

Gleder meg til å se finnene i aksjon (antar de er med i år og?).

6909320[/snapback]

 

Har ikke hørt noe annet, men så har ikke jeg vært student her i byen før heller. Gleder meg uansett til lørdag, men er glad jeg skal følge med som tilskuer.

Endret av rakkerunge
Lenke til kommentar
Synes også øvinga var veldig grei i dag, fikk lettere sjokk etter de første auditorieøvingene, men nå har jeg kommet inn i det. Neste ukes diskré-øving derimot, den kommer jeg nok til å slite greit med.

6911297[/snapback]

Diskret var gøy helt frem til i dag, nå var jeg bare "Hæh?!". Ellers har jeg ofte kunnet sitte og flire når de andre har hatt trøbbel med ting, fordi det ikke er veldig vanskelig stoff i starten. Tror jeg må åpne boka og se over sakene en gang til etter dagens stoff, det tok jeg ikke helt med en gang.

Lenke til kommentar

Noen her inne som har erfaringer med Steinan? Har ikke vært der oppe selv, men vurderer og flytte dit. Bor nå, som tidligere nevnt, på Nedre Singsakerslette. Betaler 3400,- for 8-9kvm, mot 2600,- for 19kvm på Steinan.

 

Er ikke så ekstremt ofte ute på byen og drikker meg full, så kommer neppe til å savne gangavstanden (går jo nattbuss og taxi, så overlever sikkert turen hjem uansett).

Lenke til kommentar
Noen her inne som har erfaringer med Steinan? Har ikke vært der oppe selv, men vurderer og flytte dit. Bor nå, som tidligere nevnt, på Nedre Singsakerslette. Betaler 3400,- for 8-9kvm, mot 2600,- for 19kvm på Steinan.

 

Er ikke så ekstremt ofte ute på byen og drikker meg full, så kommer neppe til å savne gangavstanden (går jo nattbuss og taxi, så overlever sikkert turen hjem uansett).

6911423[/snapback]

 

Det er et stykke til skolen da, men selve hybelen er fin, kanskje 8 kvm pluss en hems. På hemsen er det plass til en seng, og sikkert et skrivebord og klesskap, kjøkkenet er ikke kjempestort, men layouten er bra. I tillegg er det to separate doer, og en separat dusj på 4.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...