Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Jeg har opplevd at 5 og 9 kjører begge forbi Voll uten å stoppe. Det er nesten så jeg vurderer å gå til Dragvoll.

6849723[/snapback]

Tipper bussen er full da. Slik som i dag, var så fult at folk måtte plystre og rope når de skulle ut fordi det tok for lang tid for dem å kjempe seg igjennom menneskemengden på vei mot døra.

 

Men er mange busssjofører som ikke stopper dersom du ikke gir signal om at du veldig gjerne vil på. Dette er fordi de ikke vil stoppe unødvendig. Tror faktisk dette også står i bussheftet, at du må gi signal slik som å veive litt med busskortet ditt.

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er litt risikabelt, syns jeg. Tenk om det blir stjålet? Jeg tar det måned for måned (er ikke sikkert at jeg gidder å ta bussen til Dragvoll hver måned :wee:)

6849749[/snapback]

Har allerede klart å miste det en gang, heldigvis var det en hyggelig dame som fant den, søkte på navnet mitt på gulesider.no og ringte meg. Hvis det er sånn alle trøndere er, så vurderer jeg å flytte hit permanent.

Lenke til kommentar

Ja, antar at det kan la seg ordne. Det viktigste er at du blir tatt opp i Omega, fortrinnsvis på Phaestum. Du kan også bli tatt opp i løpet av Loc&Hytte-festen. Anbefaler at du engasjerer deg i en komité! Contactor dersom du ønsker noe seriøst med bedriftskontakt, en hvilken som helst annen komité etter dine interesser ellers :)

 

 

Fant ut at jeg skal ha slavetjænest i kveld før phaestum. Så det blir sikkert gøy.

Lenke til kommentar
Jeg så den første jenta hittil som scorer en helt ren 10/10 på gløs i dag :thumbup:  Jeg trodde ikke de fantes der, jeg..  :hmm:

6864279[/snapback]

Det var nok etterdønningene etter i går, eller hun snyltet på lesesalplassene deres ... :tease:

6864305[/snapback]

Hva skjedde i går?

Hun gikk faktisk på NTNU Gløs, det var ikke noe snylting :wee:

 

cecolon: :wee: Ja, jeg har 10 øverst, men det eksemplaret jeg snakket om her var så jeg vurderte å utvide skalaen. Du vet, det er den typen jenter som går i store sirkler rundt Karlsen.

Lenke til kommentar
De må være minst 10 for å få sirkle rundt meg. Godtar 9 også til tider, derfor jeg til tider blir observert med cecolon og sim.

jurg derimot, som er 8, er tabu.

6865345[/snapback]

Jeg har gitt opp å jage vekk 8'ere eller 9'ere som flokker seg rundt meg; det blir så mye mas. Bruker heller litt energi på å vise at jeg foretrekker 10'erne enn å bruke masse energi på å jage vekk 8'ere eller 9'ere.

Er plagsomt alle som sitter i nærheten av meg ikke får fulgt med på forelesning siden de heller stirrer på meg, da :/ Føler meg litt skyldig, men det er ikke noe å gjøre med hot-ness.. det er medfødt.

 

 

Noen som vet om ExPhil-seminar blir stort mer nyttig enn det første var? Jeg lærte lite nytt, og det virka litt dårlig strukturert.. Jaja, hva kan man forvente av dragvollinger :shrug:

Tror dere det holder til å gjøre det greit på eksamen om jeg kun møter opp i forelesning og seminar? Og hvordan er det med de andre fagene, hvor mye egeninnsats må man regne med? Jeg har liksom ikke klart å gjøre noe hjemme enda: gjør øvingene på skolen, men thats it.

Lenke til kommentar

Zethyr: Exphil? Det tar du hvis du får tid. Prioriter fag du får bruk for senere. Hvilken linje var det du gikk igjen? Det kan lønne seg å lese fag som matematikk dersom du ikke får med deg alt i forelesningene. Men noe skal man gjøre i eksamensperioden også :)

 

ATWindsor: OK, har vel ikke fått det med meg. Hadde vært artig med NTNU/hw though =)

Lenke til kommentar

 

Noen som vet om ExPhil-seminar blir stort mer nyttig enn det første var? Jeg lærte lite nytt, og det virka litt dårlig strukturert.. Jaja, hva kan man forvente av dragvollinger :shrug:

Tror dere det holder til å gjøre det greit på eksamen om jeg kun møter opp i forelesning og seminar? Og hvordan er det med de andre fagene, hvor mye egeninnsats må man regne med? Jeg har liksom ikke klart å gjøre noe hjemme enda: gjør øvingene på skolen, men thats it.

6865392[/snapback]

 

Ex.phil er lett (og i mine øyne ganske kjedlig, er ikke rart dragvol er "uglesett" på gløs, når det er den kontakten folk har med dragvoll :))

 

Det er ikke vansklig, å "kun" måte opp på forelesning og seminar er mer enn nok. Jeg møtte ikke opp på noe, og gjorde det greit.

 

Hvilken linje går du på? Øvinger gir deg stort sett et godt grunnlag, men du må nok gjøre litt mer, sprøs litt hvor lett du har for ting. Men å gjøre, og forstå øvinger er som sagt i mine øyne et ganske godt grunnlag. Jeg ville ihvertfall anbefale deg å jobbe mye mer med disse fagene enn med ex phil.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...