Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke Moholt alle, der er det ganske nytt. Der vil jeg si at det er bedre å bo kontra Voll, og da har jeg ikke tatt prisen i betraktning. Moholt har større rom og bad, men badet må deles med tre andre, derimot må man på Voll dele kjøkken med flere enn på Moholt.

Lenke til kommentar
Berg skal vel rives neste skoleår, og så bygges opp igjen, så vidt jeg husker.

Har det ikke alltid skullet det?

Det stemmer. Har hørt den hvert år siden jeg kom til Trondheim.

Jess, den historein har jeg hørt siden 2000 :)

AtW

har hørt at folk blir kastet ut til sommeren. gudene vet om det stemmer :/

Lenke til kommentar
Jeg bor på Voll og det er ikke så forbasket langt unna Moholt studentby. Fordelen med Voll er at standarden er mye bedre, ihvertfall etter det jeg har hørt. Moholt er relativt gammel mens Voll er vel ti år eller noe slikt?

Tja, personlig synes jeg ikke forskjellen er så enrom, dvs endel av kjøkkene på HK er litt slitne. På voll må man dele kjøkken med en bøling, rommene er dritsmå og upraktisk formet, og det er dyrt + 12 måenders bindingstid. Men det blir jo litt smak og behag.

AtW

Lenke til kommentar
Jeg bor på Voll og det er ikke så forbasket langt unna Moholt studentby. Fordelen med Voll er at standarden er mye bedre, ihvertfall etter det jeg har hørt. Moholt er relativt gammel mens Voll er vel ti år eller noe slikt?

Tja, personlig synes jeg ikke forskjellen er så enrom, dvs endel av kjøkkene på HK er litt slitne. På voll må man dele kjøkken med en bøling, rommene er dritsmå og upraktisk formet, og det er dyrt + 12 måenders bindingstid. Men det blir jo litt smak og behag.

AtW

Og på voll har man eget bad ;)

Lenke til kommentar

AtW

Og på voll har man eget bad ;)

Vel, personlig synes jeg det latterlige upraktiske rommet på langt nær veier opp for et eget bad. Det er jo alt arealet som kastes bort på personlig bad som gjør rommet så upraktisk og lite.

AtW

Lenke til kommentar

Vel, noen verger seg for å dele bad med andre, mens for andre igjen så gjør det ikke så mye å dele bad (f.eks i bofelleskap eller andre studentbyer). Personlige preferanser, slik som hvorvidt man ønsker (trenger) eget bad, gjelder forøvrig med hvor stor plass man trenger ellers. Jeg kunne fint bodd på Voll mtp. de små rommene, samt at man har eget bad. Men det som hindrer meg ifra å flytte inn der er at man deler kjøkken med 8-10 andre personer. Hadde man derimot kun delt kjøkken med 3-4 andre så hadde jeg nok bodd på Voll i skrivende stund.

Lenke til kommentar

Det har veldig mye å si hvem man bor sammen med. Jeg stortrives sammen med de andre på gangen. At jeg deler kjøkkenet er ikke noe problem for vi er der til så forskjellige tider om morgenen og ved middagstid. Vi er stort sett samlet ved sju-tiden og ser på TV eller gjør noe sosialt. Å flytte til Voll er det smarteste jeg har gjort :D

Lenke til kommentar
Det har veldig mye å si hvem man bor sammen med. Jeg stortrives sammen med de andre på gangen. At jeg deler kjøkkenet er ikke noe problem for vi er der til så forskjellige tider om morgenen og ved middagstid. Vi er stort sett samlet ved sju-tiden og ser på TV eller gjør noe sosialt. Å flytte til Voll er det smarteste jeg har gjort :D

Det er jo fint hvis det fungerer. Ikke fullt så fint, hvis de andre er parasitter som snylter på andre sitt kjøkkenutstyr uten å ordne opp etter seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...