Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Min ble sendt rett etter at de hadde registrert betaling. Du må huske å bekrefte studieplanen også.

Da mangler jeg sikkert det. Så uansett nå at den lappen jeg har fra i fjor gjelder ut januar, så da det er det i grunn ikke noe problem nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rart det med studweb. Fikk opp alle mine karakterer før jul. Noen kom liksom en uke etter eksamen. Okei, sikkert kjapp sensor og få i klassen, men har tidligere sett at det kan ta opptil en mpåned fra sensurfrist (og karakterene ligger på instituttet) til de dukker opp på studweb.

Lenke til kommentar

Når kommer matte 1 karakteren? Og når kommer matte2 siden? Klarer ikke finne ut hvem som skal være foreleser..

Ed: fant det nuh. Tankekors at google eier ntnu sin interne søketjeneste..

Hvordan er Dag Wessel Berg, Hilde Sande, Lisa Lorentzen og Helge Maakestad som forelesere i matte2? (så noen hadde noen meninger om de to sistnevnte).

Og hva med Ivar Amdal, Marte Pernille Hatlo og Hans Jakob Rivertz i matte3 ?

Og Tor Grande i Kjemi?

Og Jon Andreas Støvneng i El.mag? =D Takker

Endret av CidroN
Lenke til kommentar

Idiotisk av Tapir å ta inn så få Fluidmekanikk-bøker. Utsolgt, og første øving skal leveres til fredag ;(

Så, noen som har den til salgs? :p

Frank M. White: "Fluid Mechanics", 6. utgave, McGraw-Hill.

Selger for øvrig "Zumdahl, Chemical Principles, 5. utgave" Lurer på om det har kommet ny utgave nå, men det har nesten ingenting å si med Ystenes sitt undervisningsopplegg.

Lenke til kommentar
Og hva med Ivar Amdal, Marte Pernille Hatlo og Hans Jakob Rivertz i matte3 ?

Amdal :thumbup:

Foreleser Marthe i matte3?

AtW

Det var visst første foreleserjobben hennes, men jeg gir henne en sjanse enn så lenge. Gikk forholdsvis rolig frem i går ihvertfall.

Maakestads forelesning i dag hadde LITT flere tilhørere enn matte 1-forelesningene hans før jul hadde mot slutten. Lurer på om like mange stikker av i løpet av dette semesteret også ... :p

Lenke til kommentar
Idiotisk av Tapir å ta inn så få Fluidmekanikk-bøker. Utsolgt, og første øving skal leveres til fredag ;(

Så, noen som har den til salgs? :p

Frank M. White: "Fluid Mechanics", 6. utgave, McGraw-Hill.

Selger for øvrig "Zumdahl, Chemical Principles, 5. utgave" Lurer på om det har kommet ny utgave nå, men det har nesten ingenting å si med Ystenes sitt undervisningsopplegg.

Har også fluidmekanikk i år, og samme problem. Håper fristen utsettes litt, da det hadde vært kjekt å få gjort den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...