Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

quote fra driftsmeldingene:

"studentweb.ntnu.no har for tiden veldig stor pågang da veldig mange vil betale semesteravgift og melde seg opp i fag. Dessverre fører dette til at tjenesten blir overbelastet og av og til slutter å svare. Vi jobber med å løse disse ytelsesproblemene. Hvis du ikke kommer deg inn, vent og prøv igjen senere."

 

Takk for gratulasjoner folkens :)

Lenke til kommentar
Hvordan er Helge Måkestad?

 

Jeg hadde han i matte1, synes han er veldig bra. Ryddige notater og tydelig i talen. Han virket veldig avslappet, og det likte jeg. Virka ikke som han var stresset mtp. pensum. Når det er sagt var det mange som mislikte ham.

Helge Maakestad er prakteksempel på en god, gammeldags drittsekk, og det var derfor vi likte han i Matte 1. Men så lenge du ikke prater, stiller spørsmål eller bemerker at han har gjort feil et sted, kommer dere til å bli bestevenner. Han er kjapp på å gå gjennom alt, og slutter gjerne av 15 min. før, forklarer nærmest ingenting han gjør noe videre.

Lenke til kommentar
Får man stipend for å ta opp igjen et fag man har hatt før?

 

Nei.

Sett at jeg da driter i det faget jeg evt. skal ta opp igjen (gikk det på en annen linje og fikk E, klassa skal ha det dette semesteret) og kun får 22,5 stp. Hvor mye mindre i stipend får jeg da?

 

Hvis det er noen som kan tipse meg om noen fornuftige(les:multiple choice eksamen) fag hadde det vært fint :thumbup:

Lenke til kommentar

Noen som vet når den lille lappen om at du har betalt semesteravgiften blir sendt ut? Er det i det du betaler, eller er det på nyåret etter du har betalt? Jeg betalte i november (tror jeg, studweb er nede/overbelastet), men kan ikke huske å ha fått noen sånn lappe i posten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...