Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

I fare for å være en alt for stor festebrems, det er jo en hyggelig tråd osv, men vi kan godt holde oss litt sånn kvasi til topic siden dette er i den "seriøse delen" av forumet. Er ikke sikkert alle som er innpå tråden vil lese fjasete NTNU-vitser, kanskje vi kan opprette en slik tråd i OT-delen? (Og dette er ikke noe jeg sier fordi jeg er en fysmater, i tilfelle noen lurte :), lar meg ikke pusse på nesen av overkvalifiserte reguleringsteknikere)

 

AtW

6811907[/snapback]

Vell, det står vell som en liten advarsel til alle som ønsker å søke på NTNU. NTNU som det framstår i dag er 2 universiteter hvor det ene (Gløshaugen) tar alle pengene og både studenter og ansatte oppfører seg som om de var innlagt på sinnsykehus med det grunnlag at de lider av mindreverdighetskomplekser.

 

 

Takk DrKarlsen, din post gjorde det ikke fullt så ille å måtte slite seg gjennom regnet en trist morgen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er det oppe igjen...

 

Fikk meldinger om "too old timestamps", så jeg gikk inn på hovedurl-en. Der var ikke NTNU å finne på lista engang. Men nå som alt er i orden, er vel alt i orden, da :wee:

6831616[/snapback]

Det skjer 80% av gangene jeg prøver, er bare å trykke back og prøve linken igjen. It's learning burde vært lagt på hylla :realmad:

Lenke til kommentar
Heisann

 

Jeg går siste året på VGS og lurer på om jeg skal begynne på NTNU. Har tenkt på arkitekt men har hørt at det er høye opptakskrav. Noen som vet noe om dette?

6833836[/snapback]

Spør rådgiveren din så får du kanskje et hefte med opptakskravene på de forskjellige linjene, samt en del info om forskjellige skoler/linjer.

Lenke til kommentar
Jeg går siste året på VGS og lurer på om jeg skal begynne på NTNU. Har tenkt på arkitekt men har hørt at det er høye opptakskrav. Noen som vet noe om dette?

 

Foreløpig ser det bare ut til at det er poenggrensene fra 2005 som ligger ute på SamordnaOpptak.no:

http://www.samordnaopptak.no/statistikk/05...r_2005_vara.htm

 

Her er opptakskrav for aritekt ved NTNU 2005:

NTNU 194756 Arkitekt            62.8  57.4

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Jepp, da har jeg også kommet meg opp til NTNU og skal til å begynne på tekkyb. Dimmet fra militæret på fredag, så har vel gått glipp av mye morsomt og har mye å ta igjen. Menmen. Mange her som går tekkyb forresten?

6837707[/snapback]

 

Så et par folk med hellipad i dag. Kp3 har inntatt Gløshaugen :o

Lenke til kommentar
Øving 3 i MA1101 satte ny rekord i frustrerte studenter. Har aldri før sett så mange misfornøyde mennesker sitte samlet i et rom.  :!:

6844037[/snapback]

 

 

Ja, denne øvingen er rett og slett helt forferdelig. Selv Tea hadde problemer med enkelte av oppgavene. Jeg skal forresten være vikar for gruppen din neste mandag. Da blir det ingen kjære mor.

Lenke til kommentar
Ja, denne øvingen er rett og slett helt forferdelig. Selv Tea hadde problemer med enkelte av oppgavene. Jeg skal forresten være vikar for gruppen din neste mandag. Da blir det ingen kjære mor.

6844149[/snapback]

Godt å høre, følte meg ikke helt 100% da jeg forlot Gløshaugen.

 

Ooh, major party @ 1329 =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...