Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Overbevist om at jeg så deg hoppe på på Moholt Skilpadde? (Scary) Evig stappfulle busser. Overbevist om at jeg ikke skulle komme meg på noe eksamen (en ekstra buss hadde ikke skadet!).

Virkelighetsbeviset ja, evig simpelt når vi har hatt en semesteroppgave med akkurat det samme spørsmålet. Descartes, Hume og Kant selvfølgelig. Tok du ikke med Kant?

Kl. 10.05 så hadde jeg skrevet 6 sider og var ferdig. Easy fucking peasy.

Nå er det bare å sette seg ned og lese til eksamen til mandag =/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Overbevist om at jeg så deg hoppe på på Moholt Skilpadde? (Scary) Evig stappfulle busser. Overbevist om at jeg ikke skulle komme meg på noe eksamen (en ekstra buss hadde ikke skadet!).

Virkelighetsbeviset ja, evig simpelt når vi har hatt en semesteroppgave med akkurat det samme spørsmålet. Descartes, Hume og Kant selvfølgelig. Tok du ikke med Kant?

Kl. 10.05 så hadde jeg skrevet 6 sider og var ferdig. Easy fucking peasy.

Nå er det bare å sette seg ned og lese til eksamen til mandag =/

Jeg skrev bare semesteroppgave en og tre. Typisk. Kant har jeg ikke peiling på, jeg satset på å ha mulighet til å unngå å snakke om ham, men det ble visst litt vanskelig.

Fullt mulig du så meg hoppe på bussen, selv husker jeg ikke hvordan omtrent noen her ser ut:P

Og nå er det JULEFERIE!

Endret av Skilpadde
Lenke til kommentar

Jeg tror det gikk bedre enn jeg frykta. Jeg skrev 11 sider om Platon, Aristoteles, Descartes, Hume og Popper. Forhåpentligvis var det ikke bare svada jeg skrev (eller i alle fall, riktig type svada, type ex. phil). Jeg blir utrolig overraska om jeg stryker i alle fall, så jeg regner meg som ferdig med møkkafaget!

Woot!

"Bare" diskret matte og matte 1 eksamen igjen så er det ferie.

Edit: Forøvrig skrev jeg første oppgaven, om det var noen tvil. :p

Endret av hallgeirl
Lenke til kommentar

Ble fem sider på oppgave 1 om Descartes, Hume og Kant. Oppgaven var rett og slett en gudegave - skrev heldigvis en høvelig ok øving 2. :love:

Matte1-eksamen på onsdag, så er det RETT hjem med nattoget. \o/ Hayoo!

TWA: Sant, men de kan ikke regne med annet når de velger å gi en oppgave som er nøyaktig lik en av øvingene. :p

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar

Jeg har hørt folk si at å levere en besvarelse å få F teller som ett forsøk, og at den dermed går under den teite regelen om forbedringer.

Leverer man blankt derimot så er det bare en utsettelse. Men dette er på Dragvoll jeg har hørt det. Muligens det er litt andre regler der.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Jeg har hørt folk si at å levere en besvarelse å få F teller som ett forsøk, og at den dermed går under den teite regelen om forbedringer.

Leverer man blankt derimot så er det bare en utsettelse. Men dette er på Dragvoll jeg har hørt det. Muligens det er litt andre regler der.

Gjelder i alle fall ikke på siv.ing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...