Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare kom til å tenke på én ting...Hvis man er nervevrak og skikkelig dårlig på jobbintervjuer slik at man aldri får jobb etter endt utdanning...finnes det regler som sikrer utdannede sivinger mer trygd enn de som ikke har giddet å ta utdanning?

 

Ja, de får dobbel trygd, bare å vise fram siv.ing-ringen.

Endret av unge thendrup
Lenke til kommentar

Gleder meg hvertfall til Ex-phil neste semester. Har en lydbok (Ex-phil med lydens hastighet) som er repetisjonshefte for pensum som jeg skal kose meg med ukene før eksamen tipper jeg. Ex-phil er vel bedre enn kjemien til mister Martin Ystenes. Duden som anbefaler folk å spille på pyramidespill istedetfor å kjøpe kjemi-kompendiet. Men jeg syns det står mye bra der jeg.

Lenke til kommentar
Gleder meg hvertfall til Ex-phil neste semester. Har en lydbok (Ex-phil med lydens hastighet) som er repetisjonshefte for pensum som jeg skal kose meg med ukene før eksamen tipper jeg. Ex-phil er vel bedre enn kjemien til mister Martin Ystenes. Duden som anbefaler folk å spille på pyramidespill istedetfor å kjøpe kjemi-kompendiet. Men jeg syns det står mye bra der jeg.

 

Tja, kjemi lærer man ihvertfall noe nyttig av, selv om her Ystenes kanskje ikke er mannen som er mest åpen for andre måter å lære på enn akkurat den han forfekter.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gleder meg hvertfall til Ex-phil neste semester. Har en lydbok (Ex-phil med lydens hastighet) som er repetisjonshefte for pensum som jeg skal kose meg med ukene før eksamen tipper jeg. Ex-phil er vel bedre enn kjemien til mister Martin Ystenes. Duden som anbefaler folk å spille på pyramidespill istedetfor å kjøpe kjemi-kompendiet. Men jeg syns det står mye bra der jeg.

 

Har den vært nyttig eller? Har hørt at exphil ved UiO er meget forskjellig fra vår.

Lenke til kommentar
Hvor er de? Vet bare om den i sentralbygget.

De hadde visst på Tapir på TØH (den som ligger rett på andre siden av Moholt studentby)

 

Ellers er det helvetes tek.led. imorgen. Noen som vet om det er vanlig å legge ut fasit forholdsvis fort etter eksamen?

Tek.led. er verre enn jeg så for meg, prøvd å gjøre noe oppgaver noe, men er jo utrolige mengder med skit som må kunnes.

Lenke til kommentar

For alle som leter etter andre ting å gjøre enn å lese til eksamen anbefales denne

.

 

Randall Munroe is the creator of xkcd, a webcomic of romance, sarcasm, math, and language. Munroe on Munroe: "I'm just this guy, you know? I'm a CNU graduate with a degree in physics. Before starting xkcd, I worked on robots at NASA's Langley Research Center in Virginia. As of June 2007 I live in Massachusetts. In my spare time I climb things, open strange doors, and go to goth clubs dressed as a frat guy so I can stand around and look terribly uncomfortable. At frat parties I do the same thing, but the other way around."

 

This Authors@Google event took place December 7, 2007 at Google Headquarters in Mountain View, CA.

 

http://www.xkcd.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...