Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er selvsagt ikke bare biff det går i, indrefilèt og en god del rent svinekjøtt blir også konsumert. Favoritten er 600g indrefilèt og 600g pommes strips, men dette skjer selvsagt ikke ofte.

 

Typisk middag er 500g kjøtt, 3-400g poteter og 300g grønnsaker. Kanskje litt stor porsjon, men ser ikke helt hvordan dette er usunt.

 

Prisen for en middag: Ca. 30 NOK.

Lenke til kommentar
Begynner å bli litt lei kjøttdeig og omeletter. Er ikke så altfor sunt i lengden heller :(
Stekt egg er knallbra, bare å spise omelett :D Noe av det beste man kan spise. Bytt gjerne ut kjøttdeigen med karbonadedeig; mindre dårlig fett og mer mettende (blir mye mer mett av 500g karbonadedeig enn 500g kjøttdeig).

 

 

Favoritten er 600g indrefilèt og 600g pommes strips, men dette skjer selvsagt ikke ofte.
Pommes strips er vel ikke akkurat det sunneste.. men ja, det hender at jeg spiser akkurat det samme selv =D

 

Men finnes det noen måte jeg kan hamstre like billig kjøtt som deg eller? Det hadde vært vanvittig kjekt.

Lenke til kommentar

Hva faen skjer? Her kommer jeg inn på forumet og ser at det er kommet nye poster i denne tråden. Tenker med meg selv at Zethyr sikkert er sinna fordi han ikke fikk printa eksamensoppgaver og at cecolon flamer hele gjengen, men hva er det jeg ser? Jo, en gjeng med nerder snakker om trening og annet faenskap (mat). Takk gud for Fjordland, Grandiosa, Sesam og Esso-burger!

 

Dere er ikke ekte nerder! WANNABES!

Lenke til kommentar

Èn av grunnene til at du blir mer mett av 500g karbonadedeig enn "500g" kjøttdeig er kanskje at det er 400g i en vanlig pakke kjøttdeig? :D

 

Tror du skal slite med å få tak i like billig kjøtt. Handler på fabrikkutsalg hos slakteriet der vi leverer kjøtt, og dette er forbeholdt bøndene som leverer kjøtt der. Kjøttet de har der er enten ferskvare som går ut om ikke så alt for lenge, eller ting som er utgått på dato (men selvsagt frosset ned i god tid før best før-dato), altså overproduksjon. Derfor er det vill jubel når de har slike gode ting som biff, indrefilèt o.l. og jeg rasker selvsagt med meg alt som er der :)

 

Heldigvis har vi en genial ting i disse moderne tider som heter fryser, så dato har lite å si. Synd jeg bare har en liten kjøleskapfryser, plassmangel er et stort problem.

 

 

Haha, strålende at NTNU-tråden plutselig er blitt tråden for lyssky kjøtthandel da.

 

HAHA

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Elsker matte 4 Elsker matte 4 Elsker matte 4 Elsker matte 4 Elsker matte 4 Elsker matte 4 Elsker matte 4 Elsker matte 4 Elsker matte 4 Elsker matte 4 Elsker matte 4 Elsker matte 4 Elsker matte 4 Elsker matte 4 Elsker matte 4 Elsker matte 4 Elsker matte 4 Elsker matte 4 Elsker matte 4 Elsker matte 4

 

Jeg tror du juger ganske kraftig, Zethyr. 500-600 g kjøtt er MYE mat. Det tilsvarer jo en hel grandiosa. Og i tillegg skal du ha ris/poteter og wokka grønnsaker!

Endret av Kakestykke
Lenke til kommentar
Jeg tror du juger ganske kraftig, Zethyr. 500-600 g kjøtt er MYE mat. Det tilsvarer jo en hel grandiosa. Og i tillegg skal du ha ris/poteter og wokka grønnsaker!
Det er tross alt middag vi snakker om! En grandiosa er heller ikke så utrolig mye mat vet du, bare dårlig mat. Har jeg en god dag blir jeg rimelig sulten etter å ha spist en grandis.

 

 

med opp i mot 100 kr pr middag, blir det ikke mye igjen til øl og hardware. jeg støtter sim i matdiskusjonen.
Jeg behøver ikke så utrolig mye for å bli full (selv om det blir mer og mer)... ei halvflaske så har jeg det ganske moro jeg :) Og hardware kjøper jeg alt for lite av.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...