Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kognitiv er oppgave, ex.phil er ikke med på søknaden til profesjon, så dette halvåret har jeg bare to fag som jeg må gjøre det bra i. Leser jeg 1 time hver dag i hvert fag, så ligger jeg langt, langt foran de aller fleste. Gidder ikke slite meg ut, ihvertfall.

 

Jeg satser på profesjon, men vi får se. Det er ikke sikkert jeg går selv om jeg kommer inn.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Om jeg ikke husker helt feil så var den ganske godt forklart i et eksempel/bevisføring i samme delkapittel. Leste man godt så burde man ikke ha noen problemer med å løse den oppgaven.

 

Den oppgaven jeg likte best var fra øving 1, nemlig den med de irrasjonelle øyboerne. =D

6811255[/snapback]

 

Ja, den var litt stilig. Vet ikke helt om jeg ville sagt at de var irrasjonelle, men men. Den ble forøvrig tatt i plenum på min øving, så det var veldig få som ikke fikk den til.

Lenke til kommentar
irrasjonell - fornuftsstridig, ufornuftig. Joda, det vil jeg si de er.

 

Irrasjonale er de derimot ikke. Hoho, nok mattehumor.

6811573[/snapback]

Etter at jeg kom på videregående hendte det ganske ofte at vi begynte å spøke med ekstremt dårlige (men morsomme) fysikk/matte-vitser, og nå etter at jeg har begynt på universitet synes jeg det er nesten enda artigere med fagrelatert humor. Hva er det som egentlig skjer? Er jeg i ferd med å bli en "sprø professor" ?

Lenke til kommentar

Vet du hvordan du får en som har doktorgrad i fysmat bort fra inngangspartiet i huset ditt? - Du betaler for pizzaen.

Hva får en som har doktorgrad i fysmat til jul? - Ny kiwiuniform.

Hva gjør en med doktorgrad i fysmat på togstasjonen? - Spiser, sover, og alt annet man gjør for å overleve.

Hva sier man til en med doktorgrad i fysmat? - "Uten sylteagurk, takk."

Hva skjer når en med doktorgrad i fysmat trykker på knappen? - Bussdørene lukker seg.

Hva gjør en med doktorgrad i fysmat med en kost? - Jobber.

Hvordan får man en kvinne med doktorgrad i fysmat ut av sengen? - Betaler for utført tjeneste.

Hva gjør fyren med doktorgrad i fysmat på Dragvoll? - Vasker gulv.

Hva er likheten mellom en innvandrer og en med doktorgrad i fysmat? - Ingen kan integrere.

Hva er forskjellom mellom en ungdomsskole-dropout og en med doktorgrad i fysmat? - Dropouten tjener bedre.

Hva er likheten mellom et medlem av Ottar og en med doktorgrad i fysmat? - Ingen har bedre å gjøre enn å sloss for kvinnelige lønnsvilkår.

Hvorfor har ingen fysmat-studenter kjæreste? - Det står ikke i Rottmann hvordan man skal få en.

Hørt om fyren med Ph.D. i fysmat som fikk jobb? - Ikke jeg heller.

Hvorfor får ikke Ph.D i fysmat jobb? - That's the way the cookie crumbles!

Lenke til kommentar

I fare for å være en alt for stor festebrems, det er jo en hyggelig tråd osv, men vi kan godt holde oss litt sånn kvasi til topic siden dette er i den "seriøse delen" av forumet. Er ikke sikkert alle som er innpå tråden vil lese fjasete NTNU-vitser, kanskje vi kan opprette en slik tråd i OT-delen? (Og dette er ikke noe jeg sier fordi jeg er en fysmater, i tilfelle noen lurte :), lar meg ikke pusse på nesen av overkvalifiserte reguleringsteknikere)

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...