Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er "get" så "populært" som HTTP-metoden for å sende data til "hendelsesskriptet"? Er det fordi det gjør det lettere for drittunger å masseutsende dritt? Eller er det lengdebegrensningen? Eller er det ganske enkelt det at man ikke skal få muligheten til å sende noe annet enn liksom-virker/"funker sånn ca"-ASCII?

 

Get er jo greit når man skal teste forskjellige input siden man da bare kan gjøre om URLen i stedet for å gå tilbake for skjemaet.

 

Liker personlig post bedre men

Lenke til kommentar
Karakteren A = win. C eller under = grand failure. Hvertfall i min verden :) Har lyst på en ok karakter i Algdat.

nerd.

 

Nerd å gå for gode karakterer? Du være dragvoller :p

 

Edit: algdaten min er det ikke godt å si med, følte jeg fikk til en del, men man vet jo aldri med det faget.

 

Jeg er uansett ikke så veldig karakterhore, satser på å nå de fete lønningene via engasjement utenom studiene.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Nerd å gå for gode karakterer? Du være dragvoller :p

 

Jeg er uansett ikke så veldig karakterhore, satser på å nå de fete lønningene via engasjement utenom studiene.

 

Nei, det er nerd å mene at alle som er under gjennomsnittet er "grand failure". For å mene noe sånt du være gløswhore.

Lenke til kommentar
while i + gap <= L(length(L))

Du tolket det også slik, ja? Ut fra det jeg har lest om denne sorteringsalgoritmen etter at jeg kom hjem i dag, så skal det stå length(L), ikke L(length(L)) slik vi tydeligvis begge to har trodd. Men men, jeg klarte uansett ikke å skjønne helt hvordan denne algoritmen virket mens jeg satt der, så jeg måtte jo bare prøve å oversette pseudokoden så godt som mulig. Og det mener jeg selv jeg klarte ganske greit bortsett fra akkurat dette. Aner ikke hvor strenge de er på sånt, jeg ...

 

Fin disp() du hadde i testskriptet ditt, forresten. :) Vurderte å gjøre det litt fancy jeg også, men besluttet etter hvert å følge Amundsens råd om å "vær kynisk og bare gå etter det du vet gir poeng", så jeg skrev rett og slett bare ut differansen, og håper det er nok.

Lenke til kommentar
Nerd å gå for gode karakterer? Du være dragvoller :p

 

Jeg er uansett ikke så veldig karakterhore, satser på å nå de fete lønningene via engasjement utenom studiene.

 

Nei, det er nerd å mene at alle som er under gjennomsnittet er "grand failure". For å mene noe sånt du være gløswhore.

 

Jeg tror neppe han mener alle som er under snittet er "grand failure", det er snakk om hva han mener for seg selv, er man godt forberedt kan man gjerne være misfornøyd med C, ditto kan man være tilfreds med en E om man er dårlig forberedt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...