Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har i hvert fall støtt på folk som har hatt med Rottman på fylla.

 

Man skal i snitt ha 30stp.

 

 

Per skoleår eller til sammen i utdannelsen?

 

Hvis du ikke har i snitt 60/år så får du ikke omgjort alt lånet til stipend, men dette kan man fikse senere ved å ta de nødvendige poengene man trenger. Til sammen, over hele utdanningen, skal man ha et snitt på 30std hvert semester.

 

Så hvis jeg bare gjennomfører den linja jeg går på(maskin) så er jeg sikra å få omgjort maksimalt?

Lenke til kommentar
Noen tips til Matlab(ITGK)? Ser ut til å kunne klare det meste, med unntak av en syk Soduko(Sodoku???)oppgave som ble gitt ifjor elns.

De kan da ikke mene alvorlig at vi kan få noe sånt? :p Mye arbeid med den, iallfall slik foreleseren vår gjorde det. Men han pleier jo å skrive egne skript som tester hver eneste liten del-funksjon, samt funksjoner som formaterer utskriften av de andre funksjonene (disse består stort sett av veldig mange fprintf()-linjer, siden han synes disp() er "fæl"). Og da får man jo fort en del linjer kode ut av sudokubrettet ...

 

Jeg øver på SQL-queries, jeg. Fant nettopp en SELECT-query med syv (7) betingelser. Alt dette for å få skarve 1 % på eksamen. :D

Lenke til kommentar

Den parallellen jeg tilhører har Holme som foreleser, men han er tydeligvis like rar. :)

 

Stort sett har jeg bare brukt disp() siden den dekker behovene mine helt og fullt. Men så kommer det en eksamensoppgave her, der man faktisk blir bedt om å lage en "pent formatert" utskrift ... Men, vi får se om det lar seg løse.

Lenke til kommentar
Noen tips til Matlab(ITGK)? Ser ut til å kunne klare det meste, med unntak av en syk Soduko(Sodoku???)oppgave som ble gitt ifjor elns.

De kan da ikke mene alvorlig at vi kan få noe sånt? :p Mye arbeid med den, iallfall slik foreleseren vår gjorde det. Men han pleier jo å skrive egne skript som tester hver eneste liten del-funksjon, samt funksjoner som formaterer utskriften av de andre funksjonene (disse består stort sett av veldig mange fprintf()-linjer, siden han synes disp() er "fæl"). Og da får man jo fort en del linjer kode ut av sudokubrettet ...

 

Jeg øver på SQL-queries, jeg. Fant nettopp en SELECT-query med syv (7) betingelser. Alt dette for å få skarve 1 % på eksamen. :D

Sudoku-oppgaven var ikke så ille synes jeg. Stort sett enkle funksjoner så vidt jeg husker. (Ja, jeg hadde ITGK i fjor).

Lenke til kommentar
Jeg får ikke ta eksamen i itgk fordi jeg manglet nok godkjente øvinger... Hvilke andre konsekvenser får dette? Er det bare det at jeg må ta itgk opp igjen neste år (vår/høst)? I så fall er jo det bare digg. Har bare 3 eksamener før jul!!! YEAH!!!!!!!!!!!!111ein
Men så må du jo ha den eksamenen i tillegg til de andre fagene da. 5 eksamener før jul, pluss øvingene må leveres på nytt i tillegg til alle andre øvinger YEAH!!!
Lenke til kommentar
Jeg får ikke ta eksamen i itgk fordi jeg manglet nok godkjente øvinger... Hvilke andre konsekvenser får dette? Er det bare det at jeg må ta itgk opp igjen neste år (vår/høst)? I så fall er jo det bare digg. Har bare 3 eksamener før jul!!! YEAH!!!!!!!!!!!!111ein
Men så må du jo ha den eksamenen i tillegg til de andre fagene da. 5 eksamener før jul, pluss øvingene må leveres på nytt i tillegg til alle andre øvinger YEAH!!!

Tja ..

 

Jeg tok ITGK som et femte fag, det gikk helt ok. Nå slapp jeg å gjøre øvigene, men håper CidroN ikke har slettet de øvingene han faktisk har gjort. I såfall kan de kanskje leveres inn igjen til neste år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...