Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har i hvert fall støtt på folk som har hatt med Rottman på fylla.

 

Man skal i snitt ha 30stp.

 

 

Per skoleår eller til sammen i utdannelsen?

 

Hvis du ikke har i snitt 60/år så får du ikke omgjort alt lånet til stipend, men dette kan man fikse senere ved å ta de nødvendige poengene man trenger. Til sammen, over hele utdanningen, skal man ha et snitt på 30std hvert semester.

Lenke til kommentar
Noen av dere som har fått omgangssyke? Har ligget og kastet opp i hele dag, og mistenker at det skyldes et dobesøk på Lerkendalsbygget på lørdag. Hvorfor i all verden kan man ikke leie inn vaskehjelp i helger i eksamensperioden, når det er tett av stressede studenter med dårlig immunforsvar?

Så dårlig immunforsvar kan du vel umulig ha?

 

Det er visse mennesker som aldri slipper unna omgangssyken når den først er ute og går,så du må nok bare finne deg i det:-p

personlig har jeg aldri blitt rammet av den. *Bank i bordet* :cool:

Ikke vet jeg. Men jeg hadde ikke spist noe som kunne gitt matforgiftning, så det er vel nærliggende å tro at det var omgangssyke - og da må det gjerne ha kommet fra skolen. Har aldri hatt det før, så dette var en interessant opplevelse.

 

String-Emil: Skal slutte med det nå. :blush:

Lenke til kommentar
Har i hvert fall støtt på folk som har hatt med Rottman på fylla.

 

Man skal i snitt ha 30stp.

 

 

Per skoleår eller til sammen i utdannelsen?

 

Hvis du ikke har i snitt 60/år så får du ikke omgjort alt lånet til stipend, men dette kan man fikse senere ved å ta de nødvendige poengene man trenger. Til sammen, over hele utdanningen, skal man ha et snitt på 30std hvert semester.

 

Genialt. Da tar jeg personalpsykologi neste semester, og tar et litt lettere semester senere i utdannelsen, siden jeg ligger et par fag foran.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke ta eksamen i itgk fordi jeg manglet nok godkjente øvinger... Hvilke andre konsekvenser får dette? Er det bare det at jeg må ta itgk opp igjen neste år (vår/høst)? I så fall er jo det bare digg. Har bare 3 eksamener før jul!!! YEAH!!!!!!!!!!!!111ein

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...