Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Det vanlige når man melder seg opp til emner som tilhører fakultetet man studerer ved er vel 15. oktober (høst) og 15. februar (vår) om jeg ikke tar feil nå.

Kan være andre regler når man melder seg opp i emner ved andre fakulteter.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilke emner er adgangsbegrenset, egentlig? Hvor kan man se det?

En del. Vi på filmvitenskap fikk beskjed på its-learning med følgende Word-dokument:

Det gjelder stort sett emner for Det historisk-filosofiske fakultet. Aner ikke hvor man kan få tak i lister over andre fakulteter.

Endret av Cuncuetzan
Lenke til kommentar

Noen av dere som har fått omgangssyke? Har ligget og kastet opp i hele dag, og mistenker at det skyldes et dobesøk på Lerkendalsbygget på lørdag. Hvorfor i all verden kan man ikke leie inn vaskehjelp i helger i eksamensperioden, når det er tett av stressede studenter med dårlig immunforsvar?

Lenke til kommentar
Noen av dere som har fått omgangssyke? Har ligget og kastet opp i hele dag, og mistenker at det skyldes et dobesøk på Lerkendalsbygget på lørdag. Hvorfor i all verden kan man ikke leie inn vaskehjelp i helger i eksamensperioden, når det er tett av stressede studenter med dårlig immunforsvar?

Så dårlig immunforsvar kan du vel umulig ha?

Det er visse mennesker som aldri slipper unna omgangssyken når den først er ute og går,så du må nok bare finne deg i det:-p

personlig har jeg aldri blitt rammet av den. *Bank i bordet* :cool:

Lenke til kommentar

Dama til en jeg bor med har fått det, men har ikke blitt syk selv (enda).

Lenke til kommentar

Ja, det vil jeg tro. I fjor høst tok jeg bare 22,5 studiepoeng, mens denne høsten tar jeg 37,5 studiepoeng for å ta igjen det tapte, så jeg regner med at det går andre vei også. Jeg prøvde å finne mer harde fakta på Lånekassens sider, men jeg lyktes ikke. Jeg anbefaler deg å sende en forespørsel til Lånekassen direkte, i tilfelle det er noen særregler.

Mulig du må vente litt, såvidt jeg kan forstå: http://www.lanekassen.no/templates/Page____5575.aspx

Lån som kan bli gjort om til stipend våren 2007: kr 3 256 per måned

Ser ut som det er et maksbeløp for omgjøring hvert semester, men jeg vil tro lånet blir gjort om til stipend etter hvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...