Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Karlsen: Du kunne ikke funnet en farge som ikke skaper så jævli intens hodepide med en gang du åpner siden? :(

 

Zethyr: Jeg kan triks :D (Profilen din + orakel.ntnu.no + streetsmarts)

6805136[/snapback]

Haha, glemte at den gamle online-adressa avslørte etternavnet mitt :p Forresten håper jeg noen har den adressa i bruk, ettersom jeg ikke eier den lengre. Men jeg har den msn-registrert =)

 

Orakels database er en av de tingene jeg er veldig fornøyd med å ha funnet frem til.. =) Det er ikke alltid så lett å finne frem til forskjellige ting, når man ikke vet helt hvor man skal lete.

 

Btw, Karlsen, jeg tror jeg kjenner en av din EF-net-kanals fast besøkende.. =) Tror jeg tar turen innom en dag selv også om jeg husker på det, men ikke før jeg finner tid til å skaffe en IRC-klient som helst er en extension til FF, men hvertfall er ganske forskjellig fra mIRC. Kan ikke fordra det programmet.

Lenke til kommentar

fuck yes, det er bare en arshad.

 

Lader opp til torsdagen, da er det endelig tranceparty på meg. In trance we trust kommer på turnè til Trondheim, skal holde til på frakken.

 

Drar alene om jeg må! D:

Endret av arshad
Lenke til kommentar

Flere som har opplevd et lite sjokk angående tempo man går frem i og hva man forventer at vi har av forhåndskunnskaper i matte 1, f.eks.?

 

Det er mange forskjellige formler etc. som vi bare får vite av studass at "den her bruker vi", og så er det opp til oss selv å finne ut av sammenhengene formlene er hentet ut fra før pensum løper fra oss, om vi er interessert i å forstå fremfor å pugge mattefagene?

 

Diskret matte har forøvrig vært ganske avslappende de første forelesningene/øvingene, vil det fortsette slik? Jeg leverte i løpet av 30-45 min brukt på en øvingstime, mens jeg så mange andre satt og sleit enda selv om de hadde jobbet med det hjemme. Er merkelig at det skal være slike forskjeller, men det kan jo kanskje komme av at noen har programmeringserfaring mens andre ikke har det.

Lenke til kommentar
Hvis du synes matte1 går fort, bare vent til fysikken starter i 2. semester. Foreleserene suger og forventer at du husker alt fra 2FY og 3FY.

6805342[/snapback]

Jammen det husker jeg jo? :love:

 

 

Zethyr, det er sånn det funker på siving. Dere lærer ikke 'historien' til formlene deres. :p

6805346[/snapback]

Usj. Det er mye enklere å forstå matte enn å pugge matte. Ja til matte 1 som eneste pensum gjennom et helt semester.
Lenke til kommentar
Who needs irc lol! VOLL IS IN THE SHIZZLE!

6805388[/snapback]

Privat ftw? 2000 spenn i måneden, kortere skolevei enn deg, jätte-trivlig husvert, et reelt valg om å ikke ha festen en halvmeter unna trommehinnene i eksamensstria (men man kan dra på fest om man vil), etc. etc. Finnes vel ikke noe bedre.

Ok, om vi kunne hatt plass til å skjære brød et annet sted en på ovnen, plass til å ha toastjernet et annet sted enn på knagghylla (på kjøkkenet (?)), osv kunne det kanskje vært litt 'bedre', men neppe triveligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...