Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg går data og pleier å lese på elbygget, den du kan se opp på når du står ved infohjørnet. Det er stress å få plass der da, siden den er reservert for data, komtek, elektro, kyb, osv... møt tidlig !

I disse tider må man komme før klokken 9, eller etter 13, for å få plass. Det er crap! :(

Lenke til kommentar
er det noen form for sammenheng mellom øvingsoppgavene og eksamensoppgavene?

Da jeg kikket over øvingsoppgavene og eksamensoppgaven til ei venninne som hadde ex.phil året før meg var eksamensoppgavene tydelig basert på øvingsoppgavene. Det samme gjaldt da jeg hadde ex.phil i fjor. Om du har lest i ex.phil-boka, samt skrevet gode innleveringsoppgaver og leser disse før du har eksamen skal du nok stå med glans. :)

Lenke til kommentar

Aha. Litt betryggende, dette her. Regner med jeg skal klare meg da, med litt lesing i boken ...

CidroN: Jeg så nettopp over noen gamle eksamensoppgaver, men jeg det var interessert i, var å finne ut om disse bar likhet til øvingsoppgavene som var gitt tidligere i semesteret. Og det stod det jo ikke noe om der. :)

Lenke til kommentar

Hvordan er statistikk-faget TMA4245? Vurderer å ta opp Matte 2 neste semester, samtidig som jeg tar fysikk, kjemi, medisin for ikke-medisinere og statistikk.

Edit: Matte 2-eksamen er på samme dag som medisin, så da må jeg finne et annet svada-fag. Tips?

Og en annen ting: På studweb-en min står det:

"Husk å gjennomføre obligatorisk undervisningsmelding for emnet TMA4115"

Men dette faget (matte 3) tar jeg i høst. Må jeg likevel melde meg opp?

Endret av Strofe
Lenke til kommentar
Hvordan er statistikk-faget TMA4245? Vurderer å ta opp Matte 2 neste semester, samtidig som jeg tar fysikk, kjemi, medisin for ikke-medisinere og statistikk.

Men dette faget (matte 3) tar jeg i høst. Må jeg likevel melde meg opp?

Statistikk er et helt greit fag, det er en del vanskelige begreper/oppgaver, men med en generelt god innsats og utspørring av studassen så er det absolutt overkommelig.

Jeg forøvrig starter eksamensballet i morgen, datagk suger, men skal nok bli helt greit å bestå med glans.

Lenke til kommentar
Statistikk er et helt greit fag, det er en del vanskelige begreper/oppgaver, men med en generelt god innsats og utspørring av studassen så er det absolutt overkommelig.

Jeg forøvrig starter eksamensballet i morgen, datagk suger, men skal nok bli helt greit å bestå med glans.

Statistikk suger jo så uendelig mye mer enn DMGK. Gruer meg mest til mattefagene som vanlig :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...