Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Kommer Nyhus på neste treff?

Det hadde virkelig vært noe.

 

Noen her inne som var ute på lørdag? Noen var i alle fall ute. Det vitner alle slagene i hodet mitt om ;)

 

Jeg var ute, lørdag og fredag.. Vi hadde stort vors her på kollektivet på lørdagen, så kan være du har møtt på noen av de som var her da. Ble jo rene hjemme-alene-trash-party her i huset etterhvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. Er disse konkurransepoengene regnet ut etter tilleggspoeng (realfagspoeng, 2fy, 2mx og 3mx) eller før?

Ja, begge poengtypene (ordinær og primær) er det.

2. Jeg ser også at primærgrensen er generelt høyere enn ordinær. Hva har dette å si? Pleier det å være slik?

Vanligvis er ordinærgrensene høyere enn primærgrensene fordi primærkvotene er for dem uten alderspoeng og diverse andre ekstragreier. Siv.ing.linjene er noe sære slik. Om du søker med primærvitnemål søker du også i ordinær kvote, så derfor kan du bare ta hensyn til den laveste av de to.

Endret av HolgerL
Lenke til kommentar

Du må si hva oppgaven går ut på. Jeg har levert inn semesteroppgaven i Fiksjon-faget, og der valgte jeg denne oppgaven:

 

Diskuter teorier om identifikasjon og anvend perspektiver på karakterengasjement i din egen analyse av én av følgende filmer – Apocalypto, The Silence of the Lambs eller Fight Club.

 

Jeg valgte Apocalypto og skrev 15 sider. Phew.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...