Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Kanskje jeg får noen nye venner nå som jeg har disse frekke moteplaggene?

6803968[/snapback]

Ta det med ro, jeg kan trøste deg når alt blir ensomt og trist :love:

Btw, det finnes faktisk noen kvinns som virkelig er heite på gløs også (!), og de blir kanskje litt skremt av din uhyre fremsynte sans for mote og stil? Er man _for_ god til å finne de rette klærne kan man jo bli beskyldt for å være homofil, motenerd eller liknende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjenner du i såfall Tea?  :dribble:

6804363[/snapback]

Pix plx?

 

Btw, noen som vet hva som skal til for å bli studass i et fag? Jeg hørte at de søkte studasser til 3.klasse EiT blandt oss førstisser, men jeg søkte ikke da. Hva kreves egentlig? Topp karakterer samt en vanlig søknad?

6804416[/snapback]

 

Tror kravet i utgangspunktet er minst C i faget, men er det mange søkere velger de forhåpentligvis de beste. Rykter skal ha det til at utplukkingen er ganske tilfeldig, eller at de kanskje velger etter når søknaden kom inn.. (har hvertfall snakket med folk som ikke ble studass, som har bedre karakter enn andre som ble.)

 

EiT krever slik jeg forstår det ikke at du har hatt faget fra før, så da går det sikkert på intervju, søknad, eller tilfeldig.

 

Uansett, virker som en grei jobb! Skal være i kretsteknikk denne høsten. Får repetert et fag jeg trenger, lærer å lære vekk, blir kjent med nye studenter, får lønn.. :) Skal ta opp faget samtidig, og oppdaget at jeg skal være min egen studass ;)

Endret av cecolon
Lenke til kommentar
Få se siden din? :)

6805054[/snapback]

Nei :tease:

 

Jeg har da ikke laget noen "side" i den forstand, men har kun satt sammen noe som et bevis på at jeg kan HTML, CSS og pittelitt JSP (mulig at jeg slipper å gjøre noe mer på øvingene frem til øving 4 eller noe da sikkert =)).

 

Anyways:

http://folk.ntnu.no/magnhaug/

http://folk.ntnu.no/magnhaug/ommeg.jsp

 

edit: @sim; wtf? how did'ya know?

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...