Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Han har mastergrad fra Dragvoll og arbeider som bussjåfør. Typisk!

Ett hakk hopp fra å ha mastergrad fra Gløshaugen og arbeide som vaskehjelp på Dragvoll ...

Ja, det er det jo, men heldigvis så har ikke det skjedd med noen enda ;)

Det er jeg ikke så sikker på, men det jeg vet er at vi har sekkemannen. Han er det ultimate bevis på hva du blir etter et år for mye på Gløshaugen ;)

 

Heh, og jeg som alltid trodde sekkemannen var dragvollgutt :)

 

AtW

 

Mener han er det også, tror jeg har lest at han tok master i en eller annen østasiatisk filosofi for lenge siden og har byttet navn til noe jævlig rart. Sånne folk må jo bare være et produkt av dragvoll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen JSP-ræsere her som kan fortelle meg hvordan jeg får til en <%@include inne i en vanlig <%-scriptlet ?

 

Eksempel, prøver ved hjelp av en if-setning eller tre å bestemme hvilken ekstern html-fil den skal inkludere, basert på om et skjema har blitt sendt, hvilke verdier parametrene har osv.

 

hvis jeg prøver meg på

 

<%

 

if (……) {

<%@include file="dompap.html"%>

}

 

%>

 

Så blir det krøll. Har prøvd med "\", slik som når man har "ekstra" dobbeltfnutter som lager krøll inne i en streng, men det gikk heller dårlig.

 

Forslag ?

Lenke til kommentar

En side for sen det der. Men virker som en..kremt..interessant kar.

 

 

Here you'll learn all about my club 1008 and our plans to establish one club for every 1008 person around the world in order to establish a coordinating infrastructure of world peace. New Fundamental Global Order is New Fundamental Economical World Order,
Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Rajananda Dhananjaya stiftelsen

 

grunnlagt september 2004-09-12 av Verdens fredsfond.

 

Vedtekter:

1. ...

2. ...

..

..

9. Stiftelsen har som formål 2 å etablere et nytt global land med egen grunnlov og som flytende øy med et skip 320m lang og 240m bredt og høyt og å finne samspill med alle lands nasjoner om dette og spesielt naboland.

 

Lykke til sekkermann! :rofl:

 

Kilde

Endret av Adda
Lenke til kommentar
"The new foundations role is the top coordination and to establish a floating island to fulfil it, A triumphal arch pyramid in the size of the Cheops Pyramid 240mx240mx240 + sailship technology on top and a 320 m long ship construction below, its among the goals of administration"

 

Herlig fyr dette her :)

 

Var en sak om at han søkte for å bygge en 1000x1000x1000m stor pyramide på buran tror jeg

 

Så btw Zethyr på skolen i dag!

 

Det gjorde jeg også! Betyr dette at jeg er like kul som deg? :D

Ja, men bare for i dag!

 

Rampage: Han går alltid men en jævlig stor sekk.

 

Men han har pakka sekken jævlig dårlig da. Ganske rart, skulle tro han var en kløpper på sekkepakking

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...