Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit nok Team Trafikk suger, men dette er helt på tryne. Skulle ta bussen fra Moholt og ned til Gløshaugen, der jeg skulle over på nr 8 og (nesten) opp til Steinan. Er mye folk som skal ut på byen så greit nok at man kan være seint ute, men i dag bestemte bussjåføren seg for å ikke stoppe på signal. Jeg skulle av ved Bunnpris på Lerkendal (ved studentbyen) og plinga på stopp, men neida der raste han forbi stoppen. Plinga på neste stopp også men ingenting skjedde (så begge gangene at "stopper"-skiltet lyste så sjåføren har sikkert bare slått det av) så jeg måtte krige meg gjennom en skokk med fulle folk og fikk endelig gå av bussen ved idrettsbyggen på Gløshaugen. Resultat: Kom for sent til siste nr. 8 og måtte jogge hjem til Steinan fra idrettsbygget. Jippi!

Lenke til kommentar

Haha. Eid.

 

En gang jeg kom hjem fra Oslo og skulle ta Team fra Midtbyen til Moholt, ble jeg nektet å komme på bussen med sekken min av en av disse bartejævlene. Begrunnelse? Det var for mye bagasje i midtgangen, og han hadde ikke lov til å fylle på med mer. Det var 100000000000 ledige sitteplasser i bussen som jeg kunne satt sekken min på, men det hjalp ikke. Dette var en sen søndagskveld, så med en time til neste buss, valgte jeg å gå opp til Moholt.

 

Etter den opplevelsen har jeg sluttet å bruke kollektivtransport i Trondheim. Går heller i mange timer. Jeg oppfordrer alle andre til å gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Greit nok Team Trafikk suger, men dette er helt på tryne. Skulle ta bussen fra Moholt og ned til Gløshaugen, der jeg skulle over på nr 8 og (nesten) opp til Steinan. Er mye folk som skal ut på byen så greit nok at man kan være seint ute, men i dag bestemte bussjåføren seg for å ikke stoppe på signal. Jeg skulle av ved Bunnpris på Lerkendal (ved studentbyen) og plinga på stopp, men neida der raste han forbi stoppen. Plinga på neste stopp også men ingenting skjedde (så begge gangene at "stopper"-skiltet lyste så sjåføren har sikkert bare slått det av) så jeg måtte krige meg gjennom en skokk med fulle folk og fikk endelig gå av bussen ved idrettsbyggen på Gløshaugen. Resultat: Kom for sent til siste nr. 8 og måtte jogge hjem til Steinan fra idrettsbygget. Jippi!

Det var sikkert samme mannen som kjørte 5'ern oppover mot Moholt litt tidligere på kvelden. Fyren kjørte som en galing og ved Prisen kino sto en turist og veiva og symboliserte at han ville på bussen, er lenge siden jeg har sett en mann som var så ivrig på å vise bussjåføren at han måtte på bussen. På grunn av farten klarte ikke bussjåføren å stoppe bussen før den hadde trillet ut fra busslommen og 20-15 meter ut på broa. Da fyren kom inn på bussen tok bartefrans og skjelte ut den stakkaren på trønder-engelsk fordi han mente han symboliserte for sent og at han bare burde være glad for at han i det hele tatt kom seg på bussen.

Lenke til kommentar

Er en dude som er veldig filosofisk av seg når han kjører til Dragvoll. Han pleier å si at i dag er en perfekt dag for å gjøre noe viktig, og at vi skal 'gripe dagen'. Han har nok master i filosofi eller noe.

Også er det en annen fyr som pleier å snakke over høyttaleranlegget på en sånn måte at man får følelsen av å ha vært på flyreise.

Lenke til kommentar
Han har mastergrad fra Dragvoll og arbeider som bussjåfør. Typisk!

Ett hakk hopp fra å ha mastergrad fra Gløshaugen og arbeide som vaskehjelp på Dragvoll ...

Ja, det er det jo, men heldigvis så har ikke det skjedd med noen enda ;)

Det er jeg ikke så sikker på, men det jeg vet er at vi har sekkemannen. Han er det ultimate bevis på hva du blir etter et år for mye på Gløshaugen ;)

Lenke til kommentar
Han har mastergrad fra Dragvoll og arbeider som bussjåfør. Typisk!

Ett hakk hopp fra å ha mastergrad fra Gløshaugen og arbeide som vaskehjelp på Dragvoll ...

Ja, det er det jo, men heldigvis så har ikke det skjedd med noen enda ;)

Det er jeg ikke så sikker på, men det jeg vet er at vi har sekkemannen. Han er det ultimate bevis på hva du blir etter et år for mye på Gløshaugen ;)

 

Har sett han urovekkende mange ganger på dragvoll i det siste...

Lenke til kommentar
Han har mastergrad fra Dragvoll og arbeider som bussjåfør. Typisk!

Ett hakk hopp fra å ha mastergrad fra Gløshaugen og arbeide som vaskehjelp på Dragvoll ...

Ja, det er det jo, men heldigvis så har ikke det skjedd med noen enda ;)

Det er jeg ikke så sikker på, men det jeg vet er at vi har sekkemannen. Han er det ultimate bevis på hva du blir etter et år for mye på Gløshaugen ;)

 

Heh, og jeg som alltid trodde sekkemannen var dragvollgutt :)

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...