Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig/tragisk historie om en av algdatstudassene:

 

Jeg står fast på en teorioppgave, henter studassen og forteller ham hvordan jeg har tenkt. Spør om jeg har tenkt riktig og om svaret jeg har kommet fram til er rett.

 

Studassen sier: Jeg kan ikke bare gi deg svaret da.

 

Jeg sier: Hvorfor ikke? Tror vel ikke du får sparken av å svare meg på det spørsmålet her.

 

Studassen sier: Jeg gidder jo ikke det, du viser jo ikke noe initiativ til å løse oppgaven. Du kan jo bare slå opp i boka, men gidder ikke det en gang.

 

Jeg blir helt satt ut. At det går ann? Boka lå jo faktisk oppslått rett foran meg.

 

Så, studass, hvis du er her og kjenner deg igjen -> Du burde aldri fått jobben.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

Puh! Der nådde jeg ca 15 sider i semesteroppgaven (minstekravet). Nå gjenstår det bare å finpusse litt her og der, legge til litt mer om empati der sympatistrukturen ikke er tilstrekkelig, fjerne irrelevante saker og ting, så er vi i boks! Innlevering er fredag 23. november, så jeg ligger vel godt an i forhold til fristen :cool:

Lenke til kommentar
Geek!

Nå ja, jeg vil ikke påstå det. Hittil har jeg neglisjert de to andre emnene jeg har i høst til fordel for semesteroppgaven - Dokumentar og Medisin for ikke-medisinere (den siste kommer til å bli veldig vanskelig for meg). Rådes det heller å lese gjennom og løse gamle eksamensbesvarelser framfor å lese kolossen av en pensumbok, nå som det er litt over en måned igjen til eksamen i medisin?

 

Jeg som bruker de to nettene før den skal leveres på å gjøre semesteroppgavene jeg. Hmmmm.

Hver sin modus operandi. Tviler på om jeg hadde fått til noe vettugt med det, men man veit aldri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...