Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Abakus prøver vel å holde det litt hemmelig for fremtidige offer hva det dreier seg om, gjør de ikke? Ikke sikkert de er så glade for det... Blir sikkert lagt ut på Abakus' egne gallerier med login og greier da, og noe blir vel spredd videre..

6796489[/snapback]

Hvordan funker abakus' gallerier? Man må ha mimir-login, men det har vel ikke alle?

Lenke til kommentar
Håper virkelig at vi som deltakere får se de bildene. Det var jo vi som dreit oss ut  :roll:

6797496[/snapback]

"Dreit" oss vel ikke så mye ut? Når det er mange personer som gjør det samme er det bare artig. Var litt kult at vi bare var 2 stk på bussen, når vi fikk haik til samfundet, da XD

 

Det hadde vært verre om det hadde vært en eller to personer som hadde gjennomgått det her alene, midt i sentrum.

 

Men uansett, jeg håper vi får tilgang til en del bilder, ettersom det er artig å tenke tilbake på ting som har blitt gjort / ting som har skjedd.

Lenke til kommentar
Bildene lå ute på www.mimir.ntnu.no før (listingløp i fjor +++), men nå blir man videreført til abakus.no (mimir og abakus er slått sammen). Logger inn på abakus.no, men kommer ikke inn på galleriet. Andre som kommer inn?

6799006[/snapback]

Kommer inn på abakus som vanlig medlem, men for å komme inn på mimir (galleriet) må man være medlem av en kommité.

Lenke til kommentar

Kommer litt an på hvor du er logget inn. Noen av datasalene på EL-bygget bruker student/student. Lagrer du passordet her, blir det nok tilgjengelig for alle og enhver som logger inn.

Om du er logget inn med ditt eget brukernavn og passord opp mot serverene til NTNU, så skal det bare være din brukerkonto som har adgang til de lagrede passordene.

Lenke til kommentar

Har hatt store problemer med å passe inn på Gløshaugen. Kjøpte nettopp to t-skjorter som jeg håper hjelper meg med integreringen:

 

En til KJ1000:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

johnny.jpg

og en til MA1101:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

largevalues.jpg

Kanskje jeg får noen nye venner nå som jeg har disse frekke moteplaggene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...