Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Herlig å ha exfac ute av verden. Oppgaven min består vel hovedsakelig av bollocks, aids og fail, så jeg tror jeg sier meg fornøyd så lenge jeg står.

 

Hysterisk med printerhavoc på biblioteket forsåvidt. 60 stressa exfac folk som printer ut hundrevis av ark, uten at noen får det de selv skulle ha. :!:

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herlig å ha exfac ute av verden. Oppgaven min består vel hovedsakelig av bollocks, aids og fail, så jeg tror jeg sier meg fornøyd så lenge jeg står.

 

Hysterisk med printerhavoc på biblioteket forsåvidt. 60 stressa exfac folk som printer ut hundrevis av ark, uten at noen får det de selv skulle ha. :!:

 

Haha, biblioteket var et evig kaos idet klokka begynte å nærme seg 12. Jeg var smart og printa ut et par timer tidligere, så jeg slapp det verste rushet. Det ble jo papirstopp flere ganger, og på en av skriverne kom det så mange utskrifter at utskriftene ble spylt ut og lå i store hauger overalt fordi folk ikke rakk å hente de i tide. :!:

Lenke til kommentar
Hvorfor skal de måtte lage systemer (itslearning suger jo) for å finne ut hvem som har levert elektronisk og skrive ut 3 eksemplarer når du kan gjøre jobben med å måtte levere de på et kontor?

Sikkert fordi de som skal vurdere dokumentet ikke vil skrive det ut selv, og vil markere i margen, etc.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal de måtte lage systemer (itslearning suger jo) for å finne ut hvem som har levert elektronisk og skrive ut 3 eksemplarer når du kan gjøre jobben med å måtte levere de på et kontor?

Sikkert fordi de som skal vurdere dokumentet ikke vil skrive det ut selv, og vil markere i margen, etc.

Var sånn på mitt forrige store prosjekt i alle fall, mye jobb for de som skal rette å skrive ut. I tillegg vil jeg tro de fleste liker bedre å rette for hånd enn å rette på PC, det gjør i alle fall jeg.

Lenke til kommentar

Jeg tok exphil på UiO og fikk B. Søkte om fritak fra faget på NTNU, og fikk innvilget det. Men på studweb står det bare "Bestått". Kommer ikke karakteren på vitnemålet siden jeg tok exphil på et annet universitet? Vil det i så fall si at karakterene man får når man tar exphil i utlandet, heller ikke betyr noe så lenge man står?

Endret av pengolf
Lenke til kommentar
Jeg tok exphil på UiO og fikk B. Søkte om fritak fra faget på NTNU, og fikk innvilget det. Men på studweb står det bare "Bestått". Kommer ikke karakteren på vitnemålet siden jeg tok exphil på et annet universitet? Vil det i så fall si at karakterene man får når man tar exphil i utlandet, heller ikke betyr noe så lenge man står?

Du får ikke karakteren fra et annet universitet innvilget, men fu får innpass av faget (altså at du har oppnådd fagmålene). Karakteren har du på vitnemålet fra UiO.

Lenke til kommentar
Du må ikke, men du kjemper mot fjerde og femteklassinger fra konstruksjon så dermed er det en fordel å enten ha ekstra kunnskap eller komme fra et høyere årstrinn. 3. klasse er det laveste jeg har sett hittil

Ok. Når du sier det, så er vel matte 1 det eneste faget jeg har hatt en stud.ass fra 2. klasse i.

Lenke til kommentar

Jeg må bare utrykke min frustrasjon. Jeg var hos en rådgiver på Dragvoll i dag som presterte å hardnakket påstå at ordinærkvoten ikke gjelder før man er 21, og at før den tid kommer man bare inn på studier på primærkvoten. Dette er feil sant? Jeg ble litt i tvil. Ellers, så trenger jeg sansynligvis ett studiepoeng for å komme inn på det studiet jeg vil til høsten (Ved ORDINÆR kvoten vel å merke) Hva kan jeg gjøre da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...