Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

(Jeg regner ikke fylla som fritid, siden jeg personelig har hatt med rottmann på fylla...)
Rottmann på den ene innerlomma, lommelerka på den andre :wee: Har hatt med rottmann selv en gang på fest faktisk.

 

 

Tar du med deg Rottmann? Da kan man jo ikke dra "Være med hjem og se på formelsamlingen min?" :dontgetit:
Være med hjem og sjekke algoritmene mine? Være med hjem og se på kalkulator-moden min?

Hva med "hvis du liker Rottmannen min, vent til du får se formelsamlingen jeg har hjemme!"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Urrm, er det stengetid på lesesalene? Er ikke så keen på å bli kasta ut av brautende sekuritasvakter i tretida, nå som jeg har en eksamen å skrive ferdig.

Lenke til kommentar
Urrm, er det stengetid på lesesalene? Er ikke så keen på å bli kasta ut av brautende sekuritasvakter i tretida, nå som jeg har en eksamen å skrive ferdig.

 

Trodde egentlig ikke universitet stengte på noe tidspunkt, sålenge du har kort kan du såvidt meg bekjent være der 24/7. Har selv overnattet på gløs, men traff dog ingen vakter.

 

AtW

Lenke til kommentar
Er det noen av dere som har en pent brukt(pent er egentlig ingen krav) exphil bok å selge?

Jeg har (dersom det er samme bok som for to år siden: "Det tenkende mennesket, av Dybvig og Dybvig. 2. utgave")

 

redigert:

Trenger du boka for evig og alltid, eller holder det at du får låne den til etter ex.phil. eksamen? Liker å ha gamle bøker å slå opp i om det er noe jeg lurer på. Ingen problemer om det skrives mye i den.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Er det dumt av meg å slutte på sosant etter jul? Og hvor dyrt er det å ta opp fag her i Tr. heim?

 

Kommer vel litt an på hva du selv føler. Når du først har tatt et halvt år så kan du jo kanskje like greit fullføre det, men samtidig er det liten vits i å bruke tid på det hvis du ikke får noe særlig ut av det. Da er det kanskje bedre å fikse litt på videregåendekarakterene i et halvt år. :)

Lenke til kommentar
Jeg synes det er veldig spennende, men aner ikke hvordan jeg skal få bruk for det. Det er vanskelig å få seg jobb, og de jobbene som er mulig er stortsett jobber jeg ikke ønsker.

 

Vent til du er ferdig med innføringsfagene, og se hvordan faget egentlig er. Hadde de samme tankene for et år siden jeg også, men når vi begynnte å fordype oss litt, så fant jeg ut at det ble mye mer spennende (og krevende) og at dette faktisk er noe jeg kan jobbe med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...