Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Leser i Under Dusken at Team Trafikk kommer til å skru opp billettprisene til over 30 kr over nyttår. Kommentarer?

Et godt tiltak for å aktiviserer studenter og andre Trondheimsborgere. Antar jeg kan spare litt busspenger nå, ettersom flere enn meg vil ønske å gå fra fest til byen i steden for å ta buss.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper dette ikke betyr at de også vil skru opp semesterkort prisen. Jeg skjønner ikke, de gneller om å redde verden og miljøet, men bilettprisene går opp?

Ja? Er ikke det logisk da? De vil jo at flest mulig skal kjøre kollektivt vettu. Da er det jo innlysende at man må skru opp billettprisene slik at det blir mindre attraktivt å kjøre bil. :)

Lenke til kommentar

Pfff. Studenter har ikke råd til å ha bil. Team er allerede så dyrt og ineffektivt at alle gløsinger sykler eller går til skolen, så hvorfor ikke tyne enda litt mer penger ut av dragvollerne? De må jo ta buss uansett ...

 

Redigert: Ser nå en svakhet i dette resonnementet, da det forutsetter at dragvollere faktisk drar på skolen.

Endret av trøls
Lenke til kommentar
Jeg tror en del tusen studenter er uenige hvis du påstår at gløsinger ikke har det :)

 

Selvsagt. Det var ikke så veldig alvorlig ment. :)

 

Nemlig!

 

Vi har nemlig fritid mellom 2200, når vi er ferdig med øvinger, til 2300 når vi legger oss.

Og i tillegg til det, har vi jo en time ekstra på lørdags/søndags morgen (0700-0800) for å kommer oss etter fylla dagen før. (Jeg regner ikke fylla som fritid, siden jeg personelig har hatt med rottmann på fylla...)

:p

Lenke til kommentar
(Jeg regner ikke fylla som fritid, siden jeg personelig har hatt med rottmann på fylla...)
Rottmann på den ene innerlomma, lommelerka på den andre :wee: Har hatt med rottmann selv en gang på fest faktisk.

 

 

Tar du med deg Rottmann? Da kan man jo ikke dra "Være med hjem og se på formelsamlingen min?" :dontgetit:
Være med hjem og sjekke algoritmene mine? Være med hjem og se på kalkulator-moden min?

 

Kan en hvilken som helst studass godkjenne øvingene i ITGK?
Nope. Men en hvilken som helst undass kan (de sitter på undasskontoret og gjør ingenting), og din egen studass.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...