Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

9/10 på Matte 1-semesterprøva. :) Jeg er kjempefornøyd.

 

Forresten, er det noen som vet hva som behøves for karakterene C, B eller A i Matte 1? Jeg regner f.eks. med at man trenger mer enn 90% rett totalt (eksamen+midtsemester) for å få A, men noen som vet det litt mer spesifikt? Og gjerne for de andre karakterene og.

Lenke til kommentar
Dreit meg totalt ut på eksamen, endte opp med B.

:cry:

Hehe, beklager at det høres litt teit ut. Men å fele ved å ikke huske at log(A) + log(B) = log(AB), er ganske svakt. (Akkurat dette har vi vel diskutert tidligere i tråden og, mener jeg å huske ... )

 

Samtidig var jeg kanskje litt for ydmyk i forhold til egen prestasjonsevne før eksamen. Ting er som regel enklere enn man tror, så det er stort sett bare å kjøre på. Dette gjelder særlig førsteklassinger som tror matte 1 er håpløst vanskelig. :)

Lenke til kommentar
Foruten sceneshow, så syns jeg trail of dead faktisk var bedre enn muse..

Fantastiske konserter begge to, men jeg må nesten holde en knapp på Muse. Herregud for en fantastisk konsert, de spilte så tight og hadde et deilig sceneshow. Synd at UKA gang på gang driter seg ut på teltkonsertene, det er ikke første gang at folk klager over plass, trengsel, køer, forsinkelser og manglende informasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...