Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror den vitsen egentlig skal være om en utlending, da blir det jo litt morsomt mtp. integrering... Men når man både skriver dragvolling og derivering, er det vel ikke så mye av det morsomme igjen :)

Forresten, når var Aetat sin bedpres for Dragvoll igjen?

Endret av cecolon
Lenke til kommentar
Hvor gammel er egentlig den vitsen?

9581705[/snapback]

Omtrent like gammel som den er tørr.

Schibsted har bedriftpresentasjon for dragvollstudenter 1. oktober. Burde bli bra.

9581760[/snapback]

De er interessert i samfunnsøkonomer for sommerjobber, bare synd jeg ikke er masterstudent :(

Lenke til kommentar
Hvor gammel er egentlig den vitsen?

9581705[/snapback]

Omtrent like gammel som den er tørr.

Schibsted har bedriftpresentasjon for dragvollstudenter 1. oktober. Burde bli bra.

9581760[/snapback]

De er interessert i samfunnsøkonomer for sommerjobber, bare synd jeg ikke er masterstudent :(

9581930[/snapback]

Det tror du.

Det er statsvitenskap som står bak selve bedriftspresentasjonen. Det gode med denne presentasjonen er at det er flere aktører som er i kontakt med Schibsted for å finne ut hvor stor interessen for bedpres på Dragvoll er. Så fungerer denne kommer det flere :)

http://www.underdusken.no/nyhet/2007/11/58...vollstudentene/

Endret av CAT0
Lenke til kommentar
Det tror du.

Det er statsvitenskap som står bak selve bedriftspresentasjonen. Det gode med denne presentasjonen er at det er flere aktører som er i kontakt med Schibsted for å finne ut hvor stor interessen for bedpres på Dragvoll er. Så fungerer denne kommer det flere :)

9581961[/snapback]

Det VET jeg, jmf fagutvalget som sto i forelesninga mi og masa om at Shibsted hadde pressisert at de var ute etter samfunnsøkonomer ;)

Lenke til kommentar
Det tror du.

9581961[/snapback]

Det VET jeg, jmf fagutvalget som sto i forelesninga mi og masa om at Shibsted hadde pressisert at de var ute etter samfunnsøkonomer ;)

9582035[/snapback]

Og det var ikke tilfeldigvis også en forelesning med samfunnsøkonomer? ;)

Lenke til kommentar
Det tror du.

9581961[/snapback]

9582035[/snapback]

Og det var ikke tilfeldigvis også en forelesning med samfunnsøkonomer? ;)

9582050[/snapback]

Såklart, men det har jo ikke noe med om Shibsted har uttalt at de leter spessielt etter samfunnsøkonomer for sommerjobben ;)

Lenke til kommentar
Såklart, men det har jo ikke noe med om Shibsted har uttalt at de leter spessielt etter samfunnsøkonomer for sommerjobben ;)

9582092[/snapback]

Selvfølgelig uttaler de at de leter spessielt etter samfunnsøkonomer til noen av plassene i sitt mini-trainee-sommerjobb-program. På samme måte som de leter spessielt etter medievitere, geografer, kulturvitere og statsvitere m.f.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor stengt Samfundet er nå i byggeperioden? Jeg har fått med meg at det ikke arrangeres konserter, og at Daglighallen holder åpent. Hvordan er det med resten?

9593838[/snapback]

Edgar og Daglighallen er åpen ca. som vanlig, ellers er alt stengt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...