Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ihvertfall ikke når det gjelder fysmat, indøker får velfortjent tyn, fysmat er bare med, fordi alle er misunnelig på de ;)

9568021[/snapback]

I motsetning til indøk? ;)

 

Men i sterk motsetning til fysmat, har indøk sannsynligvis de enkleste fagene på haugen.

9568043[/snapback]

 

Heh, jeg er ihvertfall ikke misunnlig på indøker som farter dunt og tar useriøse fag, og skaffer seg slitsomme konsulentjobber der arbeidsdagen består av synsing, men det gjelder kanskje ikke alle :)

 

AtW

Lenke til kommentar
Useriøse fag? Økonomi er da ganske seriøst. Sikkert ikke like tungt som det fysmat etc. driver med, men seriøst er det nok.

9568190[/snapback]

 

Hehe, jeg vet ikke om jeg er helt enig, men akkurat den diskusjonen hører nok hjemme i en annen tråd, ta det som en mer eller mindre god vittihet, med mer eller mindre rot i virkligheten :)

 

AtW

Lenke til kommentar
Tror neppe dragvollerne blir noe stort problem, men takk for støtten!

9568037[/snapback]

Ved et eventuelt slagsmål vil jeg kun støtte matematikere hvis det er dragvollere til stede. Ja, til daglig kunne jeg godt tenke meg å gi matematikerne litt kokos.

9569097[/snapback]

Det er så mye hat nede på Gløshaugen, men det er bra det er en som kommer med kos. Det er ikke så ofte det skjer ...

Lenke til kommentar
Tror neppe dragvollerne blir noe stort problem, men takk for støtten!

9568037[/snapback]

Ved et eventuelt slagsmål vil jeg kun støtte matematikere hvis det er dragvollere til stede. Ja, til daglig kunne jeg godt tenke meg å gi matematikerne litt kokos.

9569097[/snapback]

Det er så mye hat nede på Gløshaugen, men det er bra det er en som kommer med kos. Det er ikke så ofte det skjer ...

9569417[/snapback]

 

Hehe. det er bra vi har noen lysfontener fra dragvoll til å forbedre stemningen da :)

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...