Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dårlig karma på deg, Holger. Vet forresten hvem du er. Du også, Zethyr. Og LarsP. Alle er observert på Gløs.

 

RPP er en skummel ting :D

9552241[/snapback]

Har jeg posta i RPP ? :O :p Må ha vært lenge siden. Du er blandt de jeg ikke vet hvem er enda btw, cecolon.

 

 

Men jeg har jo mye lenger hår nå enn det jeg har noensinne hatt i RPP. Fungerer ikke kamuflasjen?

9552290[/snapback]

Kamuflasjen funker dårlig. Du har da forresten ikke særlig langt hår; det må da ha vært meget kort før?

Jeg tror nesten snitt-lengden på guttehår på gløs ligger like rundt hårlengden din.

Lenke til kommentar
Ser forøvrig ikke mange på Dragvoll.

9556104[/snapback]

Dette er da tross alt hardware.no-forumet, ikke så mange løse fugler som har kommet seg inn her som ikke går ei eller annen teknologi-linje (hvis de først studerer ett eller annet). Det er da naturlig at Gløs har flere folk her i denne tråden enn Dragvoll.
Lenke til kommentar
Noen som vet om noen som har blitt tatt for juks? Og konsekvenser av dette? Vet om en som kikka på naboen under en del-eksamen (teller 10% ellerno på st.pnkt). Foreleseren hadde merket seg to nesten identiske prøver når han rettet, og sa at de to som hadde gjort det kom sanns til å få 1 års utestengelese fra ntnu.

 

Skremselspropaganda eller beinharde fakta?

9529041[/snapback]

Og naboen visste ikke at prøva hans ble lest av? Veldig dritt for han, i så fall.

9531047[/snapback]

 

Kan fortelle at naboen visste om dette ettersom de var bestevenner. Og at læreren som catchet disse var selveste Ystenes. Dette var ikke delex, men en deltest som teller en liten del av karakteren. Hele linjen min vet hvem disse to er. Men jeg håper at han som ikke skrev av, slipper straff. Selv om det var dumt gjort. Men han satte sikkert vennskap foran fordi man ikke vil skaffe seg fiender helt i starten av ferskingåret :p vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...