Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri hatt noe problem med it's learning jeg, egentlig. Virker nå også.

9528825[/snapback]

Hva legger du i "problemer" at du ikke kommer inn, eller at systemet har noe som er i nærheten av en fornuftig og effektiv oppbygning opp funksjonsmåte?

 

AtW

9528855[/snapback]

 

At jeg finner det jeg trenger med engang, og at jeg ikke har noen problemer med å levere inn oppgaver.

Lenke til kommentar

Har aldri hatt noe problem med it's learning jeg, egentlig. Virker nå også.

9528825[/snapback]

Hva legger du i "problemer" at du ikke kommer inn, eller at systemet har noe som er i nærheten av en fornuftig og effektiv oppbygning opp funksjonsmåte?

 

AtW

9528855[/snapback]

 

At jeg finner det jeg trenger med engang, og at jeg ikke har noen problemer med å levere inn oppgaver.

9529205[/snapback]

 

Igjen hva legger du i "problemer" det er mer tungvindt enn det kunne ha vært, og som studass er det et rent mareritt å godkjenne mange øvinger. Og er du ikke oppmeldt i faget, så sliter man med å finne det man trenger.

 

AtW

Lenke til kommentar

Har aldri hatt noe problem med it's learning jeg, egentlig. Virker nå også.

9528825[/snapback]

Hva legger du i "problemer" at du ikke kommer inn, eller at systemet har noe som er i nærheten av en fornuftig og effektiv oppbygning opp funksjonsmåte?

 

AtW

9528855[/snapback]

 

At jeg finner det jeg trenger med engang, og at jeg ikke har noen problemer med å levere inn oppgaver.

9529205[/snapback]

 

Igjen hva legger du i "problemer" det er mer tungvindt enn det kunne ha vært, og som studass er det et rent mareritt å godkjenne mange øvinger. Og er du ikke oppmeldt i faget, så sliter man med å finne det man trenger.

 

AtW

9529257[/snapback]

 

"problemer" som i hindringer? :shrug: Logger inn, trykker på faget, og der ligger det jeg trenger.

Endret av smoothie
Lenke til kommentar

Vi har jo http://www.vidarholen.net/contents/itslearning/

 

og

 

http://www.underdusken.no/ekstern_id/5978/

 

og

 

http://www.universitetsavisa.no/ua_lesmer....331a70.28731572

 

It's learning er et lukket system på alle måter.

Jeg HATER virkelig alle innloggings-bugsa systemet har, og at man ikke kan logge ut av nettsiden er latterlig. Den stenger ute studenter som ikke er oppmeldt i et fag fra å få informasjon om faget mens faget går. Og til slutt har man ingenting man skulle ha sagt om utseende, hvilke funksjoner man ønsker å benytte etc. etc.

 

Andre har valgt et mye bedre, fritt og åpent alternativ: http://dotlrn.org/ (f.eks UiB)

Endret av CAT0
Lenke til kommentar
Noen som vet om noen som har blitt tatt for juks? Og konsekvenser av dette? Vet om en som kikka på naboen under en del-eksamen (teller 10% ellerno på st.pnkt). Foreleseren hadde merket seg to nesten identiske prøver når han rettet, og sa at de to som hadde gjort det kom sanns til å få 1 års utestengelese fra ntnu.

 

Skremselspropaganda eller beinharde fakta?

9529041[/snapback]

 

 

CidroN: Er det tilfeldigvis snakk om kjemi med Ystenes som foreleser?

9529098[/snapback]

 

:shrug:

Lenke til kommentar

Igjen hva legger du i "problemer" det er mer tungvindt enn det kunne ha vært, og som studass er det et rent mareritt å godkjenne mange øvinger. Og er du ikke oppmeldt i faget, så sliter man med å finne det man trenger.

 

AtW

9529257[/snapback]

 

"problemer" som i hindringer? :shrug: Logger inn, trykker på faget, og der ligger det jeg trenger.

9529291[/snapback]

 

Ok, så hvordan finner du filer til fag du ikke er oppmeldt i?

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Igjen hva legger du i "problemer" det er mer tungvindt enn det kunne ha vært, og som studass er det et rent mareritt å godkjenne mange øvinger. Og er du ikke oppmeldt i faget, så sliter man med å finne det man trenger.

 

AtW

9529257[/snapback]

 

"problemer" som i hindringer? :shrug: Logger inn, trykker på faget, og der ligger det jeg trenger.

9529291[/snapback]

 

Ok, så hvordan finner du filer til fag du ikke er oppmeldt i?

 

AtW

9529460[/snapback]

 

Er meldt opp i fagene jeg har jeg... Og når jeg meldte meg opp i et ekstra fag, så fikk jeg tilgang til faget med engang.

Lenke til kommentar
Er meldt opp i fagene jeg har jeg... Og når jeg meldte meg opp i et ekstra fag, så fikk jeg tilgang til faget med engang.

9529700[/snapback]

Hadde det faget adgangsbegrensning? Fag uten adgangsbegrensning får man opp nesten med én gang, mens man må ha kommet inn på faget i de adgangsbegrensede for å få tilgang til informasjon derfra. Det er litt frustrerende.

Lenke til kommentar

Er meldt opp i fagene jeg har jeg... Og når jeg meldte meg opp i et ekstra fag, så fikk jeg tilgang til faget med engang.

9529700[/snapback]

 

Du svarer ikke på spørsmålet, hva med fag du ikke er oppmeldt i? Hva med fag man er nysgjerrige på, og vil sjekke fagsiden til? Eller hva med fag man ikke vil ta eksamen i, bare lære seg litt om temaet? Mao, hva med fag man ikke er meldt opp i?

 

AtW

Lenke til kommentar
Er meldt opp i fagene jeg har jeg... Og når jeg meldte meg opp i et ekstra fag, så fikk jeg tilgang til faget med engang.

9529700[/snapback]

Hadde det faget adgangsbegrensning? Fag uten adgangsbegrensning får man opp nesten med én gang, mens man må ha kommet inn på faget i de adgangsbegrensede for å få tilgang til informasjon derfra. Det er litt frustrerende.

9529756[/snapback]

 

Var ikke adgangsbegrenset nei.

 

Er meldt opp i fagene jeg har jeg... Og når jeg meldte meg opp i et ekstra fag, så fikk jeg tilgang til faget med engang.

9529700[/snapback]

 

Du svarer ikke på spørsmålet, hva med fag du ikke er oppmeldt i? Hva med fag man er nysgjerrige på, og vil sjekke fagsiden til? Eller hva med fag man ikke vil ta eksamen i, bare lære seg litt om temaet? Mao, hva med fag man ikke er meldt opp i?

 

AtW

9529775[/snapback]

 

Det vet jeg ingenting om. Alt jeg har sagt er at jeg ikke har hatt noen problemer med it's learning. Skjønner at enkelte har hatt det her, så tror ikke jeg skal si så mye mer om det. Føler jeg får alle på nakken, fordi jeg sier at jeg ikke har hatt problemer med siden...

Lenke til kommentar

Nå begynner jspen å frustrere meg. Noen som kjeder seg og gidder å kikke på en kort jsp-sak ? Får ikke til en if, else if og else-greie..

 

 

:hmm:

 

edit: plutselig fungerte det. Kan noen evt. istedetfor forklare meg hvorfor noe i ett sekund ikke går, men etter litt tenketid hos serveren så funker det ved en ny reload?

 

dobbel :hmm:

Endret av wendel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...