Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, var med på opptaket til Abakus jeg også. Fy faen så mye griseri! Kaviar- og oljemassasje med tilhørende kroppsgnikkig, slikking av krem og smilsaus på partneren, slå hverandre med fisk, bli dynka med matolje, mel og hår, spising av lakrissnor i lady og landstrykeren-stil (jeg gjorde det med en ekkel fyllikdame, og fikk fortjent litt ekstra poeng), pussing med tannbørste av parteneren og bytte bokser. Dette i tillegg til det faktum at alt skjedde midt i Trondheim sentrum kun iført smukk, sløyfe, bokser og sko. Partneren var forresten også en gutt.

 

Alt i alt så var det jo ganske morsomt i ettertid, selv om jeg aldri gjør det igjen frivillig...

Lenke til kommentar

Du fikk iallfall jente! Synes synd på alle guttene som måtte slikke hverande på brystvortene osv. Var jævli morsomt å se på i motsetning til å være med ;p.

 

Edit: Forresten mye flere søte jenter i år enn i fjor :) Dere er heldige :(

Endret av sim
Lenke til kommentar
Du fikk iallfall jente! Synes synd på alle guttene som måtte slikke hverande på brystvortene osv. Var jævli morsomt å se på i motsetning til å være med ;p.

 

Edit: Forresten mye flere søte jenter i år enn i fjor :) Dere er heldige :(

6789491[/snapback]

:wee:

 

Vi var så hårete at vi bad om å få slippe slikkinga. Er ikke noe særlig å få i seg såpass store mengder hår.

Lenke til kommentar

haha, husker opptaksprøven. Var sinnsykt morsomt, synd jeg ikke fikk se på i år.

 

 

Jeg har ingenting vondt å si om ham enda.

Vi har ikke hatt så mye kjemi enda. Har hatt Basisøving 1A og 1B, og Hovedøving 1 skal leveres på mandag.

 

I matten har vi gått gjennom t.o.m. 3.7, omtrent 170 sider, og hatt 3 auditorieøvinger og 1 hjemmeøving.

6787593[/snapback]

 

Hvor mange øvinger i kjemi er obligatoriske, og hvor mange har vi? Jeg kommer ikke opp før tirsdag kveld, så går glipp av litt neste uke også. De kan ikke være så veldig strenge på det, siden jeg egentlig ikke får svar før på tirsdag (ringte på eget initiativ i går, derfor jeg vet det nå). Går seg vel til :)

 

Matten er ikke nøye med, den har jeg tatt før.

 

Hvordan er det med fysisk miljøplanlegging? Har dere fått gjort en del? Føler det er litt kjipt å presse seg inn på en gruppe som allerede er godt i gang med arbeidet.

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar
Hvor mange øvinger i kjemi er obligatoriske, og hvor mange har vi?

 

Hvordan er det med fysisk miljøplanlegging? Har dere fått gjort en del? Føler det er litt kjipt å presse seg inn på en gruppe som allerede er godt i gang med arbeidet.

Kopierer litt av det han har skrevet om øvinger på it's learning:

- Det kreves 50% godkjente øvinger, 50% av basisøvingene og 50% av hovedøvingene.

- Det kreves 12 basisøvinger og 6 hovedøvinger. Det er planlagt 13 Basis A, 13 Basis B og 13 hovedøvinger, men kan bli noe færre.

- En øving skal gjenspeile 2 timers seriøs og aktiv innsats. Assistentene har pålegg om å underkjenne øvinger som de mener ikke er gjort seriøst, eller som de har god grunn for å anta er kok.

- Jeg har ingen regel om hvor mye som må være riktig på en øving for at den skal bli godkjent. 50% kan være mer enn nok for en som har prøvd selvstendig og gjort mange feil, mens 75% ikke holder for en som åpenbart har spekulert i at dette er nok.

- Kravet om 50% godkjente øvinger er et lavt tall, og inkluderer feilmarginer for manglende eller feil registrering. Satser du på å levere akkurat nok, driver du derfor risikosport.

 

FM har vi fått vite en del om, og hatt noen forelesninger i, men vi har bare jobbet med det en gang. Har så vidt startet.

Lenke til kommentar
Hvilken post var verst i år?

6790690[/snapback]

Spørs litt på hva du fikk på de forskjellige postene. Jeg gned fiskeblod inn i håret på jenta mi, med en død fisk som verktøy. Ellers var det kaviar/olivenoljemassasje når vi hadde kommet rett fra frityrfett/hår-posten, hvorpå en av hennes tidligere venniner kommer gående med en 40-60 folk som peker og ler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...