Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen så tør å gå på karrieredagen då? Må innrømme jeg er litt skeptisk til å gå inn i en hall bygget av indøkere.

9495379[/snapback]

Hahah! Well put (=

 

Helvettes bindeledd altså, blir så provosert av de ind.øk sossene som tror de eier verden. BadCom showet deres gikk blant annet ut på å synge en sang om hvor mye bedre ind.øk er enn alle andre linjer.

Men bindeleddet er verst fordi de påstår utad at deres organisasjon representerer hele NTNU. Det gjør de IKKE, for de deler ikke en dritt med andre. Dessuten får de BETALT for å være tilstede på karrieredagen, mens alle andre linjer samarbeider om bed.pres. o.l.

 

Den "jeg er best og gjør hva jeg må for å komme opp og fram"-kulturen som indoktrines fra starten av ved ind.øk kan neppe være sundt for norsk industri/bedrifter. Hvertfall arbeidsmiljømessig.

 

 

Har noen forresten noe tips til hvor den beste lesesalen er, og hvor den beste datasalen er?

Endret av CidroN
Lenke til kommentar
Samme her, kan ikke siste helga i sept. Da er det konsert :w00t:

9510610[/snapback]

Lag en tråd da, påsan.

9510760[/snapback]

Får vel det da, men først er det middagstid :)

 

 

Må støtte meg bak skepsisen til lagerhallen som her blitt satt opp til karrieredagen. Når man har så mye penger, ressurser og utstillere at de må lage et eget lokale begynner det vel ærlig talt å bli litt mye.

9512454[/snapback]

Ja, huff. Tenk, det signaliserer en sterk og voksende bransje, med stor etterspørsel etter godt kvalifiserte sivilingeniører fra NTNU. Vi får håpe den trenden ikke fortsetter !

Om jeg skal være ærlig tror jeg dette kan bli bra, glassgården var ikke akkurat så godt egnet. Dessuten er det lettere for bedriftene å drive aggressiv promotering av seg selv, for når man først er inne i hallen så er man der for å se på bedriftenes stands, høre på hav de sier, delta på ting osv. I glassgården hadde man jo stadig lettere forvirra representanter fra bedriftene, når strømmen av folk til og fra grupperom/auditorier begynte.

Lenke til kommentar

Før jeg lager tråd om et treff (for å få det mer ryddig) har jeg noen spørsmål til dere NTNU-gjengere:

 

# Kun NTNU'ere (med enkelte unntak) eller generelt Trondheimstreff?

 

# Aldersgrense 18 år? Det blir litt lettere å vorse og ha det gøy på byen da, om man slipper å ha med seg små barn.

 

Personlig støtter jeg at man har et generelt treff med en uhøytidelig aldersgrense på 18 år. Ting blir fort koseligere når man har et par pils, og folk med nogenlunde samme grad av voksenhet.

 

Husk argumenter, ikke bare "Jeg vil ha ditt og datt!" :)

 

Datoer, steder osv. kan vi heller diskutere når tråden kommer opp (i kveld eller i morra). Men det er greit å ha klart et par regler først, så vi slipper masse kaos, grining, flaming, stengte tråder og avlyst treff.

 

Jo fortere jeg får inn noen få, kjappe synspunkter på dette, jo fortere får vi opp tråden for treffet, og får startet planlegginga :)

Lenke til kommentar
Jeg foreslår dere legger treffet til kritiansand, der jeg for øyeblikket har min bopel :)

9514252[/snapback]

Jeg foreslår at du oppretter en kronerullings-tråd: "Vær med å spons flytur Kristiansand-Trondheim for AtW" :)

 

 

men ja, Zethyr, enig med deg ang. aldersgrensa.

9514316[/snapback]

Enig med aldersgrense. Har ganske stramt program i helgene fremover (mye jobbing), og jeg regner med at ingen av dere hardcore skole fra 08.00->18.00 gløshauginger kan ta fri en dag midt i uka?

9514471[/snapback]

Aight, tråd med aldersgrense upcoming.

 

Smoothie: Fri midt i uka blir meget vanskelig å få til, hvertfall for et flertall av oss på samme dag. Jobber du kveldstid fredager/lørdager da?

Lenke til kommentar
Jeg foreslår dere legger treffet til kritiansand, der jeg for øyeblikket har min bopel :)

9514252[/snapback]

Jeg foreslår at du oppretter en kronerullings-tråd: "Vær med å spons flytur Kristiansand-Trondheim for AtW" :)

 

Hehe, det hadde kanskje vært noe :) Men jeg skal vel opp til barteby noen ganger i høst, så er man heldige så kan det hende jeg ramler innom.

 

AtW

Lenke til kommentar
Smoothie: Fri midt i uka blir meget vanskelig å få til, hvertfall for et flertall av oss på samme dag. Jobber du kveldstid fredager/lørdager da?

9514531[/snapback]

 

Jobber dagtid (7-15) på fredager, men det er uaktuelt å dra ut på fredager uansett hvis jeg skal på jobb på lørdagen etterpå ;) Neste helg er jeg ferdig 15.30 på lørdagen, og de neste lørdagene får jeg ikke vite før om uka før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...