Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ukens Mek2-øving (nr 3) var litt vrien. Tips på oppg. 3?

Trodde jeg hadde den i boks, men neida :/

9507978[/snapback]

Formel bak i boka deres, som gir nedbøyning av en punktlastpåkjent, fritt opplagt bjelke som funksjon av x. (Så jeg etter at jeg løste oppgaven ved hjelp av bjelkens diff.ligning.)

 

Redigert: Du må i tillegg bruke formelen for nedbøyning av en fritt opplagt bjelke med jevnt fordelt last, gitt som funksjon av x.

 

Ellers er oppgaven i prinsippet lik de to tidligere oppgavene hvor én av opplagerkreftene oppfører seg som en fjær. Det vil si at nedbøyningen av den øverste bjelka på grunn av påført last, minus oppbøyning på grunn av den statisk ubestemte (altså understøtting), skal være lik nedbøyningen av den underste bjelka.

 

Er du på gruppa mi, forresten?

Endret av trøls
Lenke til kommentar
Yeah. Da var alle de 7 obligatoriske øvingsoppgavene i Medisin for ikke-medisinere løst og godkjent. Godt å ha dem ute av veien.

9505869[/snapback]

Ferdig for 3 minutter sida her... tok litt tid på et par av temaene men, alt riktig heldigvis :) glad jeg slipper å skrive de mini-essayene istedet!

 

edit: forresten, måtte man ha 5/5 på hver for å bestå? jeg stressa ganske fælt med å ha alt riktig, men veit ikke helt om f.eks 4/5 hadde gått? fant det ikke ut noe sted før jeg begynte.

Endret av Forfe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Exfac er en bitch.

9506821[/snapback]

 

Kunne ikke vært mer enig. Forelesningene er til tider heelt på jordet, og veldig lite relevante for det studiet jeg går på, føler jeg.

Hvordan går det med oppgaven til torsdag da?

9509303[/snapback]

Til helvete foreløpig, sliter noe jævlig med å komme i gang. Det at oppgaven er litt udefinert samt at gruppa mi endte opp med en uheldig måte å dele inn arbeidet på, funker ikke så bra.

 

Hva med deg? (Er du på film forresten?)

Lenke til kommentar
Tror jeg vet hvem du er nå Olaaaaaaaaa! Pirumitt !

 

Du fikk jobb du også ja :) gratulerer !

 

skål !

9494190[/snapback]

Stemmer det. Hvem er så du?

 

Må støtte meg bak skepsisen til lagerhallen som her blitt satt opp til karrieredagen. Når man har så mye penger, ressurser og utstillere at de må lage et eget lokale begynner det vel ærlig talt å bli litt mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...