Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hauda :ohmy: Hva skjedde?

9497390[/snapback]

 

Fikk ikke med meg selve sammenstøtet, men gikk forbi på vei hjem og da kom politiet akuratt på stedet. Regner med det var et ganske heftig sammenstøt, i og med at vinduet på bila hadde fått seg en heftig støkk, og at fyren lå noen meter fra bila. Heldigvis hadde noen allerede fått han i stabilt sideleie, og sørget for at han lå nede. Var blod overalt (regner ganske bra ute nå så), så jeg ble stående en stund å se på. Når jeg gikk opp på rommet mitt kom det 2-3 ambulanser og en politibil til, og etter ca 15-20 min fikk ambulansefolkene løftet mannen opp og inn i sykebilen. Regner det kommer mer info på adressa.no siden det løp en jounarlist rundt og knipset masse bilder.

Lenke til kommentar
Det er tydeligvis utrygt å bruke fotgjengerfelt ja.

9500230[/snapback]

Jeg mener å ha hørt fra noen at fotgjengerovergangen ved biblioteket øverst i Søndre er Norges statistisk sett farligste fotgjengerovergang å krysse. Kan dette stemme, mon tro?

 

Noen som har giddet å sjekke om de kommer seg inn på itslearning?

9500424[/snapback]

 

Viker for meg.

9500431[/snapback]

Her også.

Lenke til kommentar
Det er tydeligvis utrygt å bruke fotgjengerfelt ja.

9500230[/snapback]

Jeg mener å ha hørt fra noen at fotgjengerovergangen ved biblioteket øverst i Søndre er Norges statistisk sett farligste fotgjengerovergang å krysse. Kan dette stemme, mon tro?

 

Mener det er farligere å gå over ved elgeseterbrua, ved Samfunnet.

Lenke til kommentar
Jeg mener å ha hørt fra noen at fotgjengerovergangen ved biblioteket øverst i Søndre er Norges statistisk sett farligste fotgjengerovergang å krysse. Kan dette stemme, mon tro?

9500574[/snapback]

Det er ikke umulig. I faget fysisk miljøplanlegging jobbet vi med et ulykkeskart i programmet ArcGis, men jeg kan ikke huske hvor i midtbyen det forekom flest ulykker. Noen andre byggstudenter med bedre hukommelse enn meg?

 

Alle E6-overganger er generelt farlige å gå over. Burde vært unødvendig i et land som Norge å ha en motorvei som går midt gjennom sentrum av en by.

9500985[/snapback]

Det er en del år siden omkjøringsveien ble bygd.

Lenke til kommentar
Alle E6-overganger er generelt farlige å gå over. Burde vært unødvendig i et land som Norge å ha en motorvei som går midt gjennom sentrum av en by.

9500985[/snapback]

Det er en del år siden omkjøringsveien ble bygd.

9501221[/snapback]

Og en ny vei er under utbygging som vil gå fra Ila rundt ved Sentralbanestasjonen og til Nyhavna om jeg ikke husker feil nå, og ble tegnet slik for å unngå flaskehalsen Midtbyen. Denne skulle stå ferdig i 2009 tror jeg.

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Alle E6-overganger er generelt farlige å gå over. Burde vært unødvendig i et land som Norge å ha en motorvei som går midt gjennom sentrum av en by.

9500985[/snapback]

Det er en del år siden omkjøringsveien ble bygd.

9501221[/snapback]

Og en ny vei er under utbygging som vil gå fra Ila rundt ved Sentralbanestasjonen og til Nyhavna om jeg ikke husker feil nå, og ble tegnet slik for å unngå flaskehalsen Midtbyen. Denne skulle stå ferdig i 2009 tror jeg.

9501501[/snapback]

Og sånn vil det fortsette til de klarer å bygge en 4-felts motorvei som går langt unna sentrum slik at selve bykjernen blir kvitt all tungtrafikk.

 

Edit: vi har akkurat samme trafikk-uhell med personskade-oppgave i ArcGIS i geografi.

Endret av CAT0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...