Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tjaa... man kan jo ikke akkurat kreve å få se semesterkort på en eventuell fest. Like barn leker jo best, så å ha et studenter-opplegg hadde på en annen side kanskje vært bedre.. vanskelig valg dette.

Jeg tror en semi-ntnu-only fest hadde vært best, ettersom jeg har større tro på at noen faktisk arrangerer noe hvis vi spammer ned denne tråden med det, enn hvis vi lager en generell tråd.

Lenke til kommentar
Tjaa... man kan jo ikke akkurat kreve å få se semesterkort på en eventuell fest. Like barn leker jo best, så å ha et studenter-opplegg hadde på en annen side kanskje vært bedre.. vanskelig valg dette.

9490550[/snapback]

Vi booker R1 og har fest der!

Lenke til kommentar

Vil tro de fleste får et tett program fra midten av november og utover i desember, så tror ikke det fungerer å ha et treff så sent. Da er det jo siste innspurt i prosjektoppgaver og på tide å starte intensivlesing til eksamen.

Personlig tror jeg et sted mellom slutten av september og starten av november passer best. Kanskje ulempe å plassere det under Uka også, men har ikke studert programmet nok til å være sikker på at det ikke finnes en ledig dag midt inni der.

Lenke til kommentar

Tror jeg vet hvem du er nå Olaaaaaaaaa! Pirumitt !

Du fikk jobb du også ja :) gratulerer !

Ar3z: både jeg og min kompis som tok exphil i militæret fikk beskjed om at vi ikke fikk mindre pæng av å ta bare 3 fag, bare at vi fikk omgjordt bare 75% av det opprinnelige beløpet til stipend, hvis det ikke var det du mente. Altså, om jeg får 8000 mer i lån når jeg er ferdig, boo fucking hoo. Heller dobbel tid til de ekstra fagene / extra-curricular-activities :)

skål !

Lenke til kommentar

Må nesten spørre om det er noen her som har noe spesielt å si om Maakestad som matteforeleser? Har ikke fått inntrykk av at han er ekstremt populær i klassen min akkurat, og jeg vet om særlig én person i denne tråden som sikkert blir glad for å høre at han i dag viste oss hvordan l'Hôpital kan brukes til å finne grenseverdien [sin(x)]/x når x går mot 0. :)

Edit: Nå går jeg ut i fra at han heter det etter å ha sett på fagsidene. Jeg tror ennå ikke han faktisk har sagt navnet sitt i en forelesning.

Endret av TwinMOS
Lenke til kommentar
Må nesten spørre om det er noen her som har noe spesielt å si om Maakestad som matteforeleser? Har ikke fått inntrykk av at han er ekstremt populær i klassen min akkurat, og jeg vet om særlig én person i denne tråden som sikkert blir glad for å høre at han i dag viste oss hvordan l'Hôpital kan brukes til å finne grenseverdien [sin(x)]/x når x går mot 0.  :)

Hva i helvete?

Mitt inntrykk er at Maakestad passer bedre på mer avanserte kurs, som det han hadde i vår.

Men for all del, jeg har aldri hatt mannen i noe, så jeg vet egentlig ikke hva jeg prater om.

Lenke til kommentar

Må si jeg ble litt overrasket, iallfall. Har jo hørt så mye om denne beryktede sirkeldefinisjonen, og så var det det første eksempelet han tok da han hadde introdusert l'Hôpital i dag ... Jaja, folket i salen reagerte nå ikke akkurat på det, så. Hehe.

Edit: Robot-beskrivelsen er ikke så tullete, faktisk. :)

Endret av TwinMOS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...