Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er iallfall Bildekommunikasjon

 

I exphil kan du sikkert velge hvilke forelesninger du vil gå i, alt etter hva som passer best for deg.

6755502[/snapback]

Det stemmer. Mere info om om forelseningene, eller forelesningsserienene som det heter, finner du her.

 

Noen som vet hvor/når/hvordan man melder seg på de seminargreiene i ex.phil?

Antar de seminargreiene har med gruppeoppgavene som må godkjennes før man får gå opp til eksamen..?

Gjøres dette på it's learning, eller på første forelsening kanskje? :hmm:

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Presisering: I exphil kan du velge om du vil gå i forelesninger :p

6755955[/snapback]

 

korreksjon: det er bortkasta tid med exphil forelesninger, ihvertfall siving-exphilen. jeg leste i halvannen time og fikk en grei karakter, dvs en dag eller to lesing før eksamen burde hanke inn en a.

Lenke til kommentar

Jeg hadde første forelesning idag, i psykologiens historie. Det gikk for det meste i filosofi, med definisjoner på sjel fra forskjellige navn som Socrates, Aristotles og Descartes. Frustrerende tempo på damen, det gikk veldig sakte med mye repetisjon. Hun må anta at vi har lest pensum, synes jeg. Hun er ikke der for å lese opp av boken, men å utdype og forklare.

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg henger langt bak. Bekymrer meg litt for kjemi, har visst Ystenes.

6786653[/snapback]

Jeg har ingenting vondt å si om ham enda.

Vi har ikke hatt så mye kjemi enda. Har hatt Basisøving 1A og 1B, og Hovedøving 1 skal leveres på mandag.

 

I matten har vi gått gjennom t.o.m. 3.7, omtrent 170 sider, og hatt 3 auditorieøvinger og 1 hjemmeøving.

 

 

 

Flere enn meg som har fått StudentPC-en enda?

Jeg fikk min i går, og er litt overrasket. Trodde Office skulle være installert, men det er det jo ikke. Hva gjør jeg da? Får jeg det installert på universitetet et sted?

Har jo Office selv, så jeg kan jo bare legge det inn, men bør jeg gå for skolens versjon? Det er jo med oppgradering i 3 år og slikt...

Lenke til kommentar

Fyy faen så råtten av Abakus med alt det man måtte gjøre på opptaksprøvene!

 

Jeg siterer en msn-samtale hvor jeg forteller en kamerat om dette:

 

jeg og ei jente var på samma gruppe, så måtte vi løpe rundt der i kun undertøyet.. måtte sensuelt smøre hverandre inn i frityrolje og hår, gi hverandre kaviar/olivenolje-massasje, måtte vaske hverandre i fiskeblod, måtte løpe rundt med eddikk i munnen osv.

 

midt i sentrum, med masse folk rundt.. måtte spise lakris med en annen frivillig som vi måtte finne, og møtes på midten også.. så sinnsykt mye ekkelt/dumt/artig.. noe var kult, noe var kjipt.

 

tror du det lukter ille av meg enda, selv om jeg har dusja i en halvtime

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...